Autokreso
Autokreso
2010-09-10 , Autor: Dirk Gulde
Bookmark and Share

Za razliku od dvolitrenog motora i ključnih komponenti šasije, koji znače velike sličnosti u ponašanju na cesti, razlike u cijenama puno su veće


 

Iako su obožavatelji brenda dugo uživali u moćnim šestocilindrašima, BMW je ugled pobjedničkih sportaša sve do sredine sedamdesetih stjecao moćnim četverocilindrašima. Danas o tome svjedoči i oblik upravne zgrade u Münchenu, koja također ima četiri cilindra.

 


U tom pogledu 318i treba smatrati legitimnim nasljednikom serije 02, no ne valja očekivati previše. Iako 143 KS zvuče dovoljno, prilično su razblažene sa 1464 kg mase, pa ovaj BMW više nije spreman za junačka djela, a sprint do 100 km/h traje 10,2 sekunde. Za pregled elastičnosti za štoperice je najbolje da ostanu u torbi, jer je sve do 3000 o/min mlitav kao prosječan Bavarac nakon posljednjeg vikenda Oktoberfesta.

 


Je li onda 118i bolji? To što je kraći znači i manju masu. U konačnici 78 kg, pa je dvolitraš manje napet i nakon 4500 o/min barem nagoviješta sportski duh. Tvornica je ponudila dobre specifikacije, a rezultat od 9,9 sekundi za ubrzanje 0-100 km/h barem zalazi u sportsku klasu.

 


Druge razlike među njima relativne su. Oba su savršen primjer da se masa može ravnomjerno rasporediti - vrlo blizu traženom omjeru 50:50, a zajednički su im elementi podvozja kao što su, primjerice, aluminijska ramena te stražnji multilink. Međutim, manji je 118i bolje pogođen model, pa u opasnijim situacijama - gdje njegov veći brat već gura prednje kotače - dulje ostaje neutralan. Za auto srednje veličine serija 3 primjereno je lakonoga, na zavojitim je cestama na istoj razini sigurnosti, a sportski orijentirani vozači neće poželjeti više. Tko praktičniji zamijeni većim modelom iznenadit će se kratkim hodom amortizera serije 3, pa na dugim neravnina pliva kao na valovima. No, ne izaziva nemir. Nakon redizajna 2007. niža je i razina buke, a kvaliteta materijala još je viša. Uz visoku preciznost vožnje, dobro držanje pravca i moćne kočnice, oba su bavarska automobila dostojni predstavnici marke.

 


Po pitanju prostora ocjene su drukčije. Serija 3 donosi deset centimetara veći međuosovinski razmak te nekoliko milimetara u širinu. Putnicima to znači veću slobodu, ali kupeovski kroj krova neće se svidjeti onima straga, jer će im biti tijesno. Mogu sjediti uspravno, a trodijelna limuzina znači da mogu ponijeti više prtljage.


Razlika u cijeni je 41.000 kuna. Doduše, uz poneke razlike u serijskoj opremi, jer serija 3 već u osnovnom modelu kao serijsku opremu nudi klima-uređaj, kožni upravljač te svjetla za maglu. Dakle, razlika baš ne može biti tolika. K tome, manji je model i manje žedan, pa sve govori u prilog manjem bratu. Nije samo jeftiniji i prilagodljiviji, nego je i agilan, pa vraća radost vožnje u odnosu na ljenijeg brata.

 

2011-10-22 09:36:48

Kad je BMW u pitanju, tip, karakter kupaca, koji kupuju ovu marku automobila uglavnom biraju srcem, sto znaci da ce u obzir pre doci 3-ka. 1-cu kupuju u vecem procentu oni koji ranije nisu bili fanovi BMW-a vec im se svideo B segment sa premijum osecajem.

2010-10-12 15:04:04

bmw danas radi loše aute.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: pritisak u gumama renault tali toyota iq staza vwrpolortsi all products : lv sale,cheap l prvi automobil usporedba: mercedes cla vs e motorno ulje honda accord honda accord typ s slalom test astra hr test luka nervo koliko ulja ide u motor mazda novaaskoda adac test pouzdanosti scenic remek mitsubishi lancer sportback honda civic test rabljenog fiat dino toyota corollaa verso koliko ulja ide u mercedes amg grande mini john cooper works astra gtc farovi vrste tri cilindra zadnji most fiat punto) order ford fiesta rs kona opelnzafiramdijelovi hauba seat altea regulator hrvatski kraljevi prerada dari test opel mokka automatik vw golf v gti cijene servisa mitsubishi asx elsa ugg classic tall, ugg classic comodoigra pritisak u gumama ford focus c rangeorover koliko ulja ide u mercedes a k rcrz maraton test opel coesa c renault laguna ford fiesta test llllredba golf opel opc xenon svjetla renault espace o novaaskoda poliranje