2008-10-18 , Autor: Marko Tomac, Slike: Vanda Kljajo
Bookmark and Share

Prostran, pouzdan, pa čak i dovoljno brz, suzuki SX4 sedan 1,6 GLA AC dobar je izbor za one koji traže običan auto s velikim prtljažnikom. Neugledan dizajn bi u ovom slučaju trebao biti u drugom planu




Suzuki SX4 je upravo poput Quasimoda, ali pritom ne mislimo na zgodni kompaktni SUV koji se svima sviđa, nego na istoimenu sedansku izvedbu. Lako ćemo se složiti da Quasimodo baš i nije bio lijep, no djevojka je u njemu pronašla brojne vrline i shvatila da se iza grubog lica skriva dobar prijatelj.

Sedanska izvedba SX4 s nezgrapnom stražnjicom vjerojatno ne zaslužuje tako radikalan primjer, ali svakako pruža puno više nego što biste rekli na prvi pogled.Iznenađenja počinju s dimenzijama jer će tek rijetki pogoditi da je SX4 sedan dugačak puna 4,5 metara, odnosno, tek je 8 centimetara kraći od kraljice prtljažnika škode octavije.

Suzuki joj je zaprijetio i veličinom prtljažnika (što nije teško pogoditi s obzirom na natečenu stražnjicu) koji zaprema čak 515 litara. U prilog mu ne ide uzak otvor prtljažnika zbog kojega ga često neće biti lako u potpunosti iskoristiti.



Nasloni drugog reda sjedala mogu se preklopiti nesimetrično, što ide pod ruku s radnom naravi sedana i prijevozom dužih predmeta.Prostora ima dovoljno i za putnike, a prednost bismo dali prednjim sjedalima, no ne zbog prostranosti, nego zbog nervoznog poskakivanja stražnjeg ovjesa (torzijske grede) na poprečnim neravninama.

Na prednjim sjedalima, koja su i grijana, ta osobina ne dolazi toliko do izražaja. Osim zbog prostranosti za koljena, putovati je ugodno i zbog visine kabine. Inače, sedanska je izvedba od SUV-a nešto bliža tlu, ali je sa 165 mm visokim podvozjem najudaljenija u klasi.

To, naravno, dopušta i nešto opuštenije penjanje na visoke pločnike. Vozne osobine su vrlo dobre, odnosno neočekivano dobre s obzirom da SX4 sedan spada u klasu povoljnijih sedana, u kojoj plešu fiat linea, opel astra classic i slični. Nešto je tvrđe podešen i vrlo lijepo ulazi u zavoj, odrješito reagira na komande volanom, pa se zbog živog motora u suzukijevom sedanu možete i zabaviti.



Živahni 1,6-litreni benzinac snažan 107 KS u svakom trenu odlično reagira na gas, bez obzira na okretaje, a pritom do izražaja dolazi precizan i dobar petostupanjski ručni mjenjač. SX4 nam je u prosjeku trošio 7,4 litre, a na otvorenoj cesti uspjeli smo potrošiti i litru manje - što je odličan prosjek.

S druge strane, malo oštriji tempo gradskim prometnicama potrošnju može podići i na 10 litara.
Cijena mu nije previsoka, pogotovo jer je i oprema kompletna, a tu su i uvijek dobrodošli grijači sjedala - što ne nudi niti jedan od konkurenata u seriji. Suzuki SX4 sedan GLA AC stoji 112.900 kuna, što smatramo razumnim iznosom za pouzdanog prijevoznika cijele obitelji i njezine prtljage.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: lanciakappatds koliko ulja ide u motor fordtr mercedestklasa tojota yaris pt testovi ljetnih guma fordsmondeowsw petrochem frizirani.auti lexus mercedes g, jeep willys, astrapkaravan bmwgcoupe akumulator spark cijena grijano prednje staklo ford ga usporedba golf yarispvvt setovi koecenje bmicubisi,lancer christian louboutin navy white citroenyxsaradpicasso zimske vw polo suv motorno ulje za ford focus zimskegumezatoyotauris puntodevo turbo zeta goran puhovski christianslouboutinkclaudiavan astra classic coachahandbagg-dallldarkvbrown nova opel corsa test rabljenog hyundai santa f obsidianuggsadirondacktall toyotatires maxistuning puntodevo dasia sadter brzina oprelacorsasd autoydjelovi suvigume nisanqaqqajkompkaktsuvmaste impreza wrx vw golf vii otkrivene adac test guma auto motor sport katalog kompaktniisuv yokohama zimske gume testtrabljenihbmercedes