Autokreso
Autokreso
2008-08-31 , Autor: Ozren Adamović, Slike: Marko Tomac, Igor Doležal
Bookmark and Share

S dolaskom proljeća našem se malom maratoncu dogodilo puno toga zanimljivog – puno lijepih događaja, ali i pokoja nezgoda




Početkom proljeća počeli smo sve brže i lakše nizati kilometre našim najmanjim maraton test automobilom. Justy je ponovno krenuo i na dulja putovanja. Kako je ipak najmanji u našoj maratonskoj floti, bio je samo u Italiji i Mađarskoj, ali i to je bilo dovoljno da se brojač kilometara brzo počne približavati 15.000, kada je predviđen prvi redovni servis.

Dapače, zbog obveza i jednog od spomenutih izleta malo smo i premašili tu brojku, naravno u dogovoru sa servisom, pa smo tako na redovno održavanje došli sa 17.097 km na brojčaniku. Razlog za spomenuti izlet bio je posjet Subaruovim testnim poligonima pored Verone, gdje smo imali prilike isprobati najnoviju bokser poslasticu u vidu dizelskog motora, ali se i nakratko upoznati s terenskim mogućnostima novog forestera.

No, da se vratimo justyju koji je petstokilometarsku turu, uglavnom voženu autocestom, odradio bez ustručavanja. Putnu brzinu od 140 km/h održavao je bez problema, a zanimljiv prizor bili su izrazi lica brojnih talijanskih vozača kraj kojih smo prolazili, zaintrigiranih malom „jurilicom“ s neobičnim stražnjim spojlerom. Naš mini-maratonac tek bi nakratko izgubio dah na oštrijim uzbrdicama, što bismo kompenzirali ubacivanjem u četvrtu brzinu.



Ture iznad pet sati, koliko je i naša trajala, obično bolno iznose sve nevolje neudobnog sjedenja, no čak ni dva iznadprosječno visoka putnika nisu imala većih primjedbi po tom pitanju. Zanimljivo je da justy nudi dosta prostora u širinu, ali valja računati da sjedala ne pružaju previše potpore, što ne smeta na autocesti koliko na kakvom zavojitom putu.

Sveukupno se prosjek potrošnje kretao oko 7,5 litara, no valja priznati da aerodinamika nije jača stvar justyja, a i još uvijek smo imali zimske gume. Čim smo ušli u Veronu i zapeli u dugačkim kolonama, prosjek se pokvario za dodatne pola litre, ali sada su do izražaja došle okretnost i mini dimenzije budući da nas je navigacija odlučila provesti uskim ulicama do konačnog cilja. Povratak nazad prošao je jednako bezbrižno, a zahvaljujući aux priključku mogli smo muzikom s iPoda nadglasati povremene visoke ture našeg malog justyja.

Napokon je došlo i vrijeme za servis pa smo, predajući automobil u Eurorentovoj radionici, upitali ljubaznog gospodina kakva su im iskustva s justyjima i što kažu vozači o svojim automobilima nakon petnaestak tisuća kilometara. Umjesto odgovora prvo nam je uputio "čudan" pogled koji nam je postao jasan istog trenutka. Objasnio nam je da baš i nemaju puno onih koji su u nekoliko mjeseci, koliko se ovaj automobil prodaje na našem tržištu, već "natukli" kilometara koliko je nama uspjelo. I to baš kad smo pomislili da malo zaostajemo s kilometražom.



Na pitanje imamo li kakvih posebnih primjedbi na auto na koje bi serviseri trebali obratiti pažnju, došao je red na nas da uzvratimo "čudnim" pogledom. Baš i ne. Osim redovnog servisa koji uključuje izmjenu ulja i filtara, iskoristili smo posjet servisu i da mališanu vratimo ljetne gume. Zajedno s izmjenom guma trošak servisa iznosio je 1148 kuna.

Servisiran i u prikladnoj obući, justy je bio spreman na nova putovanja. No, nažalost, upravo na prvom sljedećem međunarodnom izletu u Mađarsku dogodila nam se nezgoda. Pri povratku, na autocesti pored Varaždina, pred auto je istrčala lisica. Unatoč pokušaju izbjegavanja susret je za liju završio pogubno. Justy je prošao puno bolje.

Popucali su mu tek nosači branika i fara. Samo nekoliko dana od redovnog servisa justy se vratio u radionicu, ali ovaj put u susjedni odjel - limariju. U vrijeme završavanja ovoga broja rastavljen je i čeka potrebne dijelove, a o detaljima i troškovima bliskog susreta s lisicom izvijestit ćemo vas u jednom od sljedećih brojeva.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: reftafu strast spremnik za gorivo focusoforddtest mastertestu srednje klase range rover evogue zimskeogumewhonda.accord focusoforddtest novisfiatrscudo opel astra gtc koliko ulja ide u motor golf polongtietestlday mercedesgls tiffanypendants,discounttiff cijenanovoggolfa uggelseyboots,cheapuggelse peugeot eco renaultaseniclgrande kiaceeddiesel hair color koliko ulja ide u motor golf rover evoq chevroletiepica christianlouboutincutouttau motorno ulje za ford fusion chevroletvkalos dijelovi za seat chevroletvkalos koliko ulja ide u motor golf seat ateka citroen visa nissan x-trail ljetnaguma opel zafira tourer dijelovi fiat bravo vs kia ceed range rover evogue koliko ulja ide u motor golf mastertest fiesta motori mini bike bike pregledkupnjezimskiguma fordt kvalitetaubenzina citroen zero kvalitetaubenzina audi a lanciajthema range rover evogue audi a drift na struju fiat doblo