2008-10-18 , Autor: Marko Tomac, Slike: Vanda Kljajo
Bookmark and Share

Budući da od klasičnog karavana SW nije puno skuplji, peugeot 207 outdoor ima smisla kao obiteljski automobil s kojim ćete pri kupanju na Mrežnici parkirališno mjesto pronaći lakše od drugih




Iako je prilično teško zamisliti ciljanu skupinu vozača kojoj je Peugeot namijenio 207 SW u izvedbi outdoor, moramo priznati da smo se u njoj dobro proveli. Kabini istoj kao u petvratnoj 207-ici teško je naći zamjerku jer je vrlo dobru ergonomiju pomodni Peugeot vješto ukomponirao u jedan od najljepših kokpita.

Vrhunski stil 207-ice nimalo nije narušio ni karavanski oblik, a plastični dodaci koji dolaze s izvedbom outdoor dobro prezentiraju ideju šminkerskog karavana za izlete. Problem je jedino što nitko s velikim Dolce & Gabana sunčanim naočalama, Fendijevom torbicom i štiklicama ne razmišlja o "vožnjici po travici", a onaj preostali dio kupaca outdoora ostao je zakinut za blokirajući diferencijal koji bi dopustio vožnju skliskom podlogom. Prava je šteta što se na outdooru ne nalazi neki oblik "špere" jer bi tada, kao terenska ideja, imao puno više smisla.



Elegantni izletnik za teren je spreman nešto krućim i povišenim podvozjem koje je, u odnosu na obični kravan 207 SW, sprijeda povišeno 16, a straga 20 dodatnih milimetara. Naoko to nije mnogo, ali kada smo se uputili na izlet primjeren mogućnostima outdoora, brzo smo uvidjeli da je to dovoljno, ali i još jednom zavapili za "šperom". Kao i sa svim autima ove vrste, i s outdoorom je moguće otići iznenađujuće daleko, odnosno, ograničavaju vas jedino gume - a bridgestone turanza u dimenziji 205/55 nije terenska guma.

Bez obzira na tu nedorečenost, držimo da je doplata za izvedbu outdoor od 5500 tisuća kuna pored običnog SW-a svakako isplativa jer vozač, makar subjektivno, dobije nešto "više" automobila. U 137.100 kuna vrijednom outdooru pronašao se i odličan motor - turbodizel 1,6 HDi u slabijoj izvedbi, s 90 KS. Dovoljno je snažan i brz, ali je još dojmljiviji kao potrošač.



Test smo završili s prosječnih 7,8 litara, dok smo u gradu zabilježili oko pola litre višu potrošnju - što je ujedno i najviše što odličan HDi može potrošiti. Najmanje smo uspjeli potrošiti 5,7 litara, a nešto višu potrošnju od očekivane pripisujemo karoseriji teškoj čak 1320 kilograma. S druge strane, velika masa nimalo ne narušava vozne osobine, a outdoor je zbog nje vrlo miran pri višim putnim brzinama.

Nosivost veća od 450 kilograma uklapa se u potencijalne namjene jer se outdoor može pohvaliti i prtljažnikom od 428 litara, ali i za opterećenje iskoristivim krovnim nosačima. Riječ je o dobrom automobilu, s vrlo solidnom opremom, koji će zadovoljiti sve koji voze gradske modele i male karavane, pa im ponuditi i još malo više: poseban izgled i osigurano parkirališno mjesto na visokim pločnicima.



Potpisi

Na vratima velikog prtljažnika prozor je moguće otvoriti odvojeno, a sjedala se obaraju samo povlačenjem ručice


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: djevojke imotori pervan fiat idea test ford focus test tehih testrabljenogstilo simple renault megan sedan toyota hilux kvar motora automobila prednja scumacher vwbuggy connection usporedni.testialfavromro alu naplatci kvaliteta.dizeldgoriva honda cici type r amortizeri sport yaris vvwtouran koliko ulja stane u motor michelinlegsalto kulinarika sanderoostepwayadizel test auto guma tigar vitarsuzuki vitara nova ford escort auto gume tigar mersedes startastop infiniti ex deltaurally novisorento humanitarnaakcija bobyore dijelovizajeepciroki mitsubishi otlander dijelovi vwkpoloacross girlsjustwannahavefun goran puhovski coach handbags black with choc gubitaksnage pdf subaru justy maraton test diskovi vwjpolosrrwrc mercedesgclnamg pdf getriba za opel astru astra gtc farovi cooper gume test