Autokreso
Autokreso
2008-09-30 , Autor: Marko Tomac
Bookmark and Share

Pomalo neočekivano Peugeot je obnovio ili, bolje rečeno, dotjerao 407-icu izuzetno nježnim zahvatima koje će neupućeni teško primijetiti, no novosti ipak postoje




Trebate li odlučiti o kupnji Peugeota 407 nakon ovogodišnjeg rujna, kada počinje komercijalizacija nove serije, pažljivo provjerite je li riječ o obnovljenom modelu. Promijene su, naime, minimalne, ali budući da ipak postoje, valja znati koje su. Novi 407 je najlakše prepoznati po novom dizajnu prednjeg i stražnjeg branika, odnosno po novim stražnjim svjetlima.

Na prednjem su braniku najuočljivije tri dugačke kromirane lajsnice, a kromom su ukrašena i vrata te interijer. Naravno, ovisno o opremi. Porast dimenzija je gotovo zanemariv, no informacije radi lijepo je znati da je novi 407 duži 15, a izvedba SW dva milimetra. Elegantan izgled 407-ice, koja nas je oduševila dizajnom kad se pojavila 2004. godine, popravljaju i 18-colni naplatci koje je s novom generacijom moguće naći na svim motorima, a ne, kao dosada, samo na V6 izvedbama.

Neke su novosti nevidljive, ali bi ih iskusni vozači mogli osjetiti. Peugeot je također prepoznao prednosti olakšavanja karoserije pa je pri konstruiranju većih dijelova ovjesa, poput nosača glavčine, počeo koristiti "cobapress" aluminij, a aluminijski je i poklopac motora.



Zanimljivije izmjene vidljive su na interijeru, no i njih bi lako mogli doživjeti tek kao dio novog paketa opreme. Najupečatljiviji je novi izgled središnjeg grebena, odnosno reflektirajuća perla crna boja podloge prekidača – koji su također dotjerani kromom. Na vrhu grebena je zaživio veliki 7-inčni info-ekran navigacijskog sustava. Unaprijeđen je i sam sustav navigacije, u čiju smo se dobru razlučivost i sami uvjerili, a 407-ica je počela pratiti trendove i po pitanju podrške za USB, MP3, bluetooth, WMA.

Ponuda motora nije bitno mijenjana, no proširio ju je dvolitreni benzinac bio-fuel od 140 KS koji za pogonsko gorivo koristi bioetanol E85, no taj se u ponudi neće naći na našem tržištu. Točne cijene dotjerane 407-ice, limuzine i SW-a još nisu poznate, no ne bi se trebale bitno razlikovati od cijena sadašnjih modela.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: kvaliteta felgi test autosjedalica mercedes storenews:zencart!,thear promjena miniacountryman ekoitaxi mercedes a klase kontrola kvaliteta dizela pritisak u gumama smart koji volvo christianhlouboutinranklelarie osijek kompaktnisuv novasopel.astra koje ulje ide u motor nissan fiesta econetic fordnmondeoatdci koliko ulja ide u motor subaru prvi test:renault grand scen fordamondeo mark christian louboutin chinese st fiat palio dizel theinorth.faceavindicatoramid stop svijetlo koliko ulja ide u motor audi o atmosferski benzinac vrsta and koliko ulja ide u motor ford santa ugg mocha tall boots gray on s regulator praznog hoda remek djelo mladog podravca citroen tourer c koliko ulja ide u motor ford christianlouboutinwhitedoub clioulja toyota urban cruiser urban dachia logan van novaoastra renaultlvellsatis power najkvalitetnijeigorivo alfahromeoegiulietta,test upozorenje za ispuhanu gumu koliko ulja ide u tiptronik pa alfahromeoegiulietta,test most za polo toyota auris gt style suzukiskizashi ford s max auto gume