2008-09-30 , Autor: Marko Tomac
Bookmark and Share

Pomalo neočekivano Peugeot je obnovio ili, bolje rečeno, dotjerao 407-icu izuzetno nježnim zahvatima koje će neupućeni teško primijetiti, no novosti ipak postoje




Trebate li odlučiti o kupnji Peugeota 407 nakon ovogodišnjeg rujna, kada počinje komercijalizacija nove serije, pažljivo provjerite je li riječ o obnovljenom modelu. Promijene su, naime, minimalne, ali budući da ipak postoje, valja znati koje su. Novi 407 je najlakše prepoznati po novom dizajnu prednjeg i stražnjeg branika, odnosno po novim stražnjim svjetlima.

Na prednjem su braniku najuočljivije tri dugačke kromirane lajsnice, a kromom su ukrašena i vrata te interijer. Naravno, ovisno o opremi. Porast dimenzija je gotovo zanemariv, no informacije radi lijepo je znati da je novi 407 duži 15, a izvedba SW dva milimetra. Elegantan izgled 407-ice, koja nas je oduševila dizajnom kad se pojavila 2004. godine, popravljaju i 18-colni naplatci koje je s novom generacijom moguće naći na svim motorima, a ne, kao dosada, samo na V6 izvedbama.

Neke su novosti nevidljive, ali bi ih iskusni vozači mogli osjetiti. Peugeot je također prepoznao prednosti olakšavanja karoserije pa je pri konstruiranju većih dijelova ovjesa, poput nosača glavčine, počeo koristiti "cobapress" aluminij, a aluminijski je i poklopac motora.



Zanimljivije izmjene vidljive su na interijeru, no i njih bi lako mogli doživjeti tek kao dio novog paketa opreme. Najupečatljiviji je novi izgled središnjeg grebena, odnosno reflektirajuća perla crna boja podloge prekidača – koji su također dotjerani kromom. Na vrhu grebena je zaživio veliki 7-inčni info-ekran navigacijskog sustava. Unaprijeđen je i sam sustav navigacije, u čiju smo se dobru razlučivost i sami uvjerili, a 407-ica je počela pratiti trendove i po pitanju podrške za USB, MP3, bluetooth, WMA.

Ponuda motora nije bitno mijenjana, no proširio ju je dvolitreni benzinac bio-fuel od 140 KS koji za pogonsko gorivo koristi bioetanol E85, no taj se u ponudi neće naći na našem tržištu. Točne cijene dotjerane 407-ice, limuzine i SW-a još nisu poznate, no ne bi se trebale bitno razlikovati od cijena sadašnjih modela.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: afasromeokmito fiatidea najbolji kompaktni suv elongated teardrop engagement test karavana seat leona hondadhr-v suzuki sx atrarvsmmegane suzuki sx suzuki sx suzuki sx opozvala corsa e ulje testspminiwcoopersrabljeni chicago montizeri za astru nissanetino mazdatuning prerade gumama stormimotornoaulje goodyear aplikacije focusfccmax vw amarock brizgaljke opel vectra a polovni autom,,).,) prednjetoyotaiq motorlzaiauto dacija duster francuskog najjeftiniji kompakti citroen berling.. citroen berling.. car view citroen berling.. citroen berling.. test vw touran aston martin rapide kolikouljaideumotorgolf zaruljice xenon svjetla polo mercedesicharlston djecje koliko ulja ide u motor honda yaris vvt citroen berling.. seat altea freetrack zadnji lo najboljibbenzint,koji sexi djevojke i automobili zimske gume test