Autokreso
Autokreso
2008-09-30 , Autor: Marko Tomac
Bookmark and Share

Pomalo neočekivano Peugeot je obnovio ili, bolje rečeno, dotjerao 407-icu izuzetno nježnim zahvatima koje će neupućeni teško primijetiti, no novosti ipak postoje




Trebate li odlučiti o kupnji Peugeota 407 nakon ovogodišnjeg rujna, kada počinje komercijalizacija nove serije, pažljivo provjerite je li riječ o obnovljenom modelu. Promijene su, naime, minimalne, ali budući da ipak postoje, valja znati koje su. Novi 407 je najlakše prepoznati po novom dizajnu prednjeg i stražnjeg branika, odnosno po novim stražnjim svjetlima.

Na prednjem su braniku najuočljivije tri dugačke kromirane lajsnice, a kromom su ukrašena i vrata te interijer. Naravno, ovisno o opremi. Porast dimenzija je gotovo zanemariv, no informacije radi lijepo je znati da je novi 407 duži 15, a izvedba SW dva milimetra. Elegantan izgled 407-ice, koja nas je oduševila dizajnom kad se pojavila 2004. godine, popravljaju i 18-colni naplatci koje je s novom generacijom moguće naći na svim motorima, a ne, kao dosada, samo na V6 izvedbama.

Neke su novosti nevidljive, ali bi ih iskusni vozači mogli osjetiti. Peugeot je također prepoznao prednosti olakšavanja karoserije pa je pri konstruiranju većih dijelova ovjesa, poput nosača glavčine, počeo koristiti "cobapress" aluminij, a aluminijski je i poklopac motora.



Zanimljivije izmjene vidljive su na interijeru, no i njih bi lako mogli doživjeti tek kao dio novog paketa opreme. Najupečatljiviji je novi izgled središnjeg grebena, odnosno reflektirajuća perla crna boja podloge prekidača – koji su također dotjerani kromom. Na vrhu grebena je zaživio veliki 7-inčni info-ekran navigacijskog sustava. Unaprijeđen je i sam sustav navigacije, u čiju smo se dobru razlučivost i sami uvjerili, a 407-ica je počela pratiti trendove i po pitanju podrške za USB, MP3, bluetooth, WMA.

Ponuda motora nije bitno mijenjana, no proširio ju je dvolitreni benzinac bio-fuel od 140 KS koji za pogonsko gorivo koristi bioetanol E85, no taj se u ponudi neće naći na našem tržištu. Točne cijene dotjerane 407-ice, limuzine i SW-a još nisu poznate, no ne bi se trebale bitno razlikovati od cijena sadašnjih modela.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: cijenaidijelovacseateibiza koliko ulja ide u motor seat koliko ulja ide u motor citro svjetski rekord osvoji koliko ulja ide u motor stare dizeldmodel najavaoza.novikbroj ford fusion test rabljenih scotti tag charm and bracelet deflektor zraka dario konipek pritisak u gumama renault kang mitsubishifasxktest minimoiscubman barum bravuris koliko ulja ide u motor dacia renaultpclioestoria ina qashqai rabljeni testgumazasuv koliko ulja ide u motor dacia porsche transaxle toyotaiyarisevsisuzukioswift hondadaccordatest pritisak u gumama fiat uno delta rally koliko ulja ide u motor ford cheapdcheapagsmtunlockedncell vdotest zima citroen ford t dkv testgoriva koliko ide ulja u moor fiat st nagradnapigraesuzuki koliko ulja ide u motor honda koliko ulja ide u motor honda focusservis theinorth.facevgore,textjacket nisanjukw koliko ulja ide u motor ford opel insignia limuzina koliko ulja ide u motor honda test mercedes cls firestone ibitza subaruoutbacktest ford kuga testovi testsauto.gumamuniroyal fiat pounto active