2008-09-30 , Autor: Marko Tomac
Bookmark and Share

Pomalo neočekivano Peugeot je obnovio ili, bolje rečeno, dotjerao 407-icu izuzetno nježnim zahvatima koje će neupućeni teško primijetiti, no novosti ipak postoje




Trebate li odlučiti o kupnji Peugeota 407 nakon ovogodišnjeg rujna, kada počinje komercijalizacija nove serije, pažljivo provjerite je li riječ o obnovljenom modelu. Promijene su, naime, minimalne, ali budući da ipak postoje, valja znati koje su. Novi 407 je najlakše prepoznati po novom dizajnu prednjeg i stražnjeg branika, odnosno po novim stražnjim svjetlima.

Na prednjem su braniku najuočljivije tri dugačke kromirane lajsnice, a kromom su ukrašena i vrata te interijer. Naravno, ovisno o opremi. Porast dimenzija je gotovo zanemariv, no informacije radi lijepo je znati da je novi 407 duži 15, a izvedba SW dva milimetra. Elegantan izgled 407-ice, koja nas je oduševila dizajnom kad se pojavila 2004. godine, popravljaju i 18-colni naplatci koje je s novom generacijom moguće naći na svim motorima, a ne, kao dosada, samo na V6 izvedbama.

Neke su novosti nevidljive, ali bi ih iskusni vozači mogli osjetiti. Peugeot je također prepoznao prednosti olakšavanja karoserije pa je pri konstruiranju većih dijelova ovjesa, poput nosača glavčine, počeo koristiti "cobapress" aluminij, a aluminijski je i poklopac motora.



Zanimljivije izmjene vidljive su na interijeru, no i njih bi lako mogli doživjeti tek kao dio novog paketa opreme. Najupečatljiviji je novi izgled središnjeg grebena, odnosno reflektirajuća perla crna boja podloge prekidača – koji su također dotjerani kromom. Na vrhu grebena je zaživio veliki 7-inčni info-ekran navigacijskog sustava. Unaprijeđen je i sam sustav navigacije, u čiju smo se dobru razlučivost i sami uvjerili, a 407-ica je počela pratiti trendove i po pitanju podrške za USB, MP3, bluetooth, WMA.

Ponuda motora nije bitno mijenjana, no proširio ju je dvolitreni benzinac bio-fuel od 140 KS koji za pogonsko gorivo koristi bioetanol E85, no taj se u ponudi neće naći na našem tržištu. Točne cijene dotjerane 407-ice, limuzine i SW-a još nisu poznate, no ne bi se trebale bitno razlikovati od cijena sadašnjih modela.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: vwycc ljetne suv gume pritisak u gumama astra opeltcorsabsuv xdconcept ysliyvestsainttlaurentrmiddle suzukijimnypostajesuv waldviertel zimskeigumeacxcrosser zimskefgumeahondaeaccord women ugg sundance boots foxha walter rohrl ascona ugradnja plina reno louis vuitton multicolore logo nagradna igra suzuki zimskeiljetnebgumenrazlika louis vuitton classic china ru wv polo christian louboutin slingback renault laguna elektro automobil turbo zeta hre felge djecjedsjedalicealvish opel astra led suzukiasamurai pluriel motornouljezafordescort yeti dizel subaru stx vulkal suradnik reduktorefreelander kiashuma golf plus iv fiatsbravoahgt koliko ulja ide u motor ford t set gumica za sobe zuran servisni interval opel zafira mia megane coupe skodaafabijartest koliko ulja ide u motor audi koliko ulja ide u motor opel z adaccijenik mondeoeaccord scenic grand mitsubishi lancer evolution vi geneve motor show koliko ulja ide u menjac audi fordmondeosw