Autokreso
Autokreso
2008-10-18 , Autor: Igor Doležal, Slike: Vanda Kljajo
Bookmark and Share

Gsi. Tri slova koja su nekada označavala vrh ponude u Opelovom svijetu danas su stepenicu niže. No, da ponekad treba napraviti korak nazad da bi se učinila dva naprijed - najbolje dokazuje corsa gsi




Nekad je corsa s oznakom 'gsi' predstavljala vrh ponude pa je, zanimljivo, i prva generacija (iz 1983.g.) s tom oznakom imala 1,6-litreni motor snage 100 KS. Danas corsa gsi zatvara gap između nove najjače izvedbe opc (192 KS) i 1,7-litrenog CDTi motora snage 125 KS. Međutim, gubitak titule najsnažnijeg ne mora se nužno negativno shvatiti, pogotovo ako od, uvjetno rečeno, „male“ (jer se izdužila na četiri metra) jurilice puno očekujete u svakodnevnim gradskim zadaćama.

U odnosu na opc tu ste, istina, u manjku 40-ak KS, ali se gsi kudikamo pitomije nosi s brojnim neravninama, te lakše prenosi moment preko prednjih kotača na cestu. 1,6-litreni motor donosi ravno 150 KS koji možda nisu pretvoreni u impresivne brojke ubrzanja (8,1 s do 100 km/h), ali zato 210 Nm okretnog momenta omogućuje dojmljiva međuubrzanja bez obzira u kojem ste od šest dostupnih stupnjeva brzine.

Ipak, treba priznati da gsi nije previše sklona sportski visokim obrtajima i bolje se snalazi u nižim režimima. To prate sasvim solidne vozne osobine, a jedina ozbiljnija zamjerka ide na račun nekomunikativnog elektroservo volana. Cijenom je corsa gsi u rangu s konkurencijom, a nudi vrlo bogatu opremu i decentniji (u odnosu na opc), ali ništa manje atraktivan izgled.





+ motor, elastičnost, potrošnja, bogata oprema
- nekomunikativni upravljač, nesklonost visokim okretajima, mali spremnik goriva, motor dugo zadržava okretaje

Tehnički podaci

Karoserija

Kombi limuzina s trojim vratima, dužina x širina x visina iznosi 4040 x 1713 x 1490 mm, međuosovinski razmak 2511 mm, masa praznog vozila 1255 kg, obujam prtljažnika 285/700 litara, spremnik goriva 45 litara, krug okretanja 10,6 m

Motor

Četverocilindarski redni turbobenzinski motor s intercoolerom, postavljen sprijeda poprečno, radilica u pet ležajeva, dvije bregaste osovine u glavi, zupčasti remen, četiri ventila po cilindru, obujam 1598 ccm, snaga 110 kW (150 KS) pri 5000 o/min, najveći okretni moment 210 između 1850-5000 o/min, Euro4



Performanse

Ubrzanje 0-100 km/h 8,1 s

Najviša brzina 210 km/h
Potrošnja (ECE) 6,4/8,5/10,5
na testu 11,3
Doseg 398 km

Cijena
Opel corsa gsi 154.670 kuna


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: kolikotideiuljaruvgetribusastr brizgaljkewopelivectrada dacia dasterambience siva cijene novi renault koleos test mini damier azur small ring agenda alfa gtv test novog tiguana site map : zen cart!, the art adac test pouzdanosti laguna najbolji kompaktni suv toyota verso-s test rabljenog alfa mito dieselzima koliko ulja ide u motor audi test rabljenog renault megane mercedescklasa cjenik dijelova za vw caddy magneti namotaji hyundao test motorno ulje honda accord hrv audittscijena test novog tiguana kvalitetaatifonjgoriva audi e tron spyder the north face sable shoes men bmw mini bmw mini xantiakaravan bmw mini test rabljenog nissan qashqai bmw mini peugeot partner zmija na motoru polo gti test day sklapanje motora mecedes povratak koliko ulja ide u motor gol f golf vii cijenikrguma suzuki samurai dizel problem marke auta mensnorth aveo smartpfortwowcdi renault jelinek theinorth.faceatriclimatetgore brazred koliko ulja ide u motor seat koliko ulja ide u motor seat