Autokreso
Autokreso
2010-03-01 , Autor: Neven Novak, Slike: GEC
Bookmark and Share

Ovaj je lexus prvi automobil svoje vrste koji nam je pokazao da hibridni pogon nije samo štedljiva 'dosada', nego nudi i vrlo moćne performanse




Lexus GS 450h je automobil koji vam otvara oči. Odnosno, malu usku luknju kroz koju se vide samo osebujno dizajnirane zeleno-štedljive tehnološke izmišljotine pretvara u veliki prozor kroz koji se vidi veliki šareni i uzbudljivi svijet hibridnih automobila budućnosti. Bio je to prvi automobil svoje vrste koji nam je pokazao da hibridni pogon nije samo neka štedljiva „dosada“, nego vrlo moćan saveznik po pitanju poboljšavanja performansi - i to kakvih!



Osupne vas kad pritisnete gas i s nevjericom promatrate kakvom lakoćom juri kazaljka brzinomjera, i to bez ikakve naznake posustajanja čak i kad brzine dosegnu astronomske visine. Kombinirana snaga od 345 KS (benzinskog V6 i elektromotora) poigrava se tim teškašem (krive su baterije) od 1,9 tona kao percem, uz potrošnju upaljača. Za tako velik i težak automobil prosječne 10,2 litre, uz teško više od 12 i mogućnošću vožnje i sa 9 l/100 km, još su jedan veliki hibridni plus.



No, u životu nikad sve nije ružičasto, pa tako zbog baterija lexus koji se natječe s „teškašima“ (druge vrste, ne po kilama) poput BMW-a serije 5, mercedesa E-klase ili audija A6 jednostavno ne može imati samo 280 litara prtljažnog prostora. To je ispod standarda i klase clia i punta. Naravno, za dvije poslovne torbe ima dovoljno mjesta, ali što kad tajnica ponese dva kostima?

Drugi minus posljedica je velike mase. Naime, dok je cesta savršena, i udobnost putovanja je takva. No, bez obzira na aktivni ovjes i mogućnost odabira modova vožnje sport i comfort, ovjes je samo umjetno udoban, s jasnim udarcima u kratke neravnine i jasno naglašenom inercijom u modu comfort, ili (u modu sport) to isto, ali uz dodatak sad umjetne tvrdoće s još jačim udarcima i bez poboljšanja dinamičkih voznih osobina.



Oprema je više nego bogata, a kvaliteta završne obrade vrhunska, kao i cijena od oko 640.000 kuna, koje se nitko neće posramiti, pa čak ni oni koji umjesto C-klase kupuju veći E kako se ne bi pomislilo da nemaju. Jedino što vlasnik lexusa, umjesto razmetljivog, ostavlja dojam prestiža i promišljene umjerenosti - da baš!


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: yamaha tmax nissanoqashqai hondaeplin koliko ulja ide u motor lancia fordetransit dieselilibenzin ford mondeo karavan ljetne gume cijena furlan cammeo bmw vs mercedes motor koliko ulme zbira tesla golf v gti koliko ulja ide u motor fiat mercedeseeacabrio womens north face fleece jacke koliko ulja u motor mazda mercedes c classe coupe toyota land cruiser pritisak u gumama vrsta ulja za motor audi motori bmw vs mercedes poklopaczacitroenpikaso kiaiceedtubrzanje the north face reversible jack passatocc sseatileonufr gume dimenzije vw polo clasik plan clio storia opelicorsa sijalica passat mini paceman ford mondeo tdci dayton subaru stx duster test antihakeri iz mossada suv gume clio storia mercedes oznaka misanocrvena clio storia koliko ulja ide u motor man motorno ulje za opel meriva koliko ulja ide u seat leon ts testovi rabljenih vozila ford mini couper amortizeri, nissan testovi rabljenih vozila ford