Autokreso
Autokreso
2009-05-08 , Autor: Marko Tomac, Slike: Vanda Kljajo
Bookmark and Share

Sportski prizvuk na accordu 2,0 s automatskim mjenjačem nije toliko izražen. To je drukčija honda, umirujuća i udobna, koja se ne hvali ubrzanjem, nego sigurnosnom opremom




Za razliku od većine Hondinih modela koji vozaču žele podići adrenalin, testirani accord bio je posve drukčiji. Opremljen dvolitrenim benzincem, automatskim mjenjačem te zanimljivom sigurnosnom opremom, on je zamišljen za duga, tiha i udobna putovanja.

Poznatog benzinca koji je s redizajnom postao jači za jedan KS (156 KS) dobro znamo. Voli okretaje, vrlo je tih i brz. No, automatski mjenjač s pet brzina zauzdava njegov temperament. Brzinu mu smanjuje sa 215 na 213 km/h, a ubrzanje produžuje 1,4 sekunde, na 10,7. Ipak, to vozača ne treba ljutiti, a izbor automatike pogrešan je ako voli utrke na semaforima.

Najavljene performanse su lako ostvarive, ali testirani accord vozača ne napaljuje na pretjecanja i jurnjavu. Opušta ga i poziva na udobno krstarenje. Bez brige, motor okretaje nabire snažno, a i brzina se uvjerljivo penje, ali ne tako da biste poželjeli čekati crvene okretaje. Budući da je u opremi executive i vrlo dobri audiosustav premium sa 10 zvučnika, prije ćete poželjeti uživati u glazbi.



Umjereni ritam, ne nužno i spor, nastavit će se i na otvorenoj cesti, ali i autocesti. Na vožnju pod aktivnim tempomatom i volan koji pazi da ne napustite prometnu traku lako se naviknuti, ali tada valja zaboraviti na sportsku promjenu ritma vožnje. Hondin aktivni tempomat sposoban je sam zakočiti kad ispred snimi sporije vozilo, a ako se prebacite u pretjecajnu traku, sustav će ponovno vozilo ubrzati na zadanu brzinu. Pomoć pri održavanju trake nježno će zakrenuti volan svaki put kad se vozilo jako približi liniji, a nepažnja će biti popraćena zvučnim upozorenjem.

Klasični automatski mjenjač brzine ne izmjenjuje sportski. Čini to pomalo uspavano, a privikavanje na to upoznat će vas s izuzetno tečnim putovanjem. Ako uspijete - uživati ćete u novoj dimenziji vožnje. Mali problem stvara visoko postavljeni okretni moment (4000 o/min). Nešto više mjenjač daje polugicama na volanu za izmjenu brzina u stilu F1, a i to ide pod ruku s vrhunskom sigurnošću jer vozač uvijek može imati dvije ruke na volanu.

Sigurni na putovanju otvorenom cestom uspjeli smo trošiti samo 8,2 litre, a brži ritam autocestom značio je i potrošnju oko 12 litara. Prosjek testa se sveo na 10,7 litara, što je prihvatljivo s obzirom na snagu i performanse. U svakom slučaju, accord poput testiranog je honda koja se ne uklapa u klasično viđenje te marke. I to je dobro, jer takva je većina drugih modela u ponudi. Model 2,0 executive s kožom i svom mogućom opremom osim navigacije za ozbiljnu je gospodu koja vole vrhunsku japansku prezentaciju i visoku razinu komfora. Model poput testiranog stoji 250 tisuća kuna. Nije malo, a ako želite uštedjeti 5000 kuna, odrecite se automatskog mjenjača. Tim ćete potezom istovremeno probuditi i strastvene note u novom accordu.



udobnost, prostranost, oprema, vozne osobine, uloženo/dobiveno, niska razina buke, volan, prtljažnik, sigurnosna oprema

usporen rad automatskog mjenjača


Tehnički podaci

Karoserija
Limuzina s četverim vratima, dužina x širina x visina 4725 x 1840 x 1440 mm, međuosovinski razmak 2750 mm, masa praznog vozila 1440 kg, obujam prtljažnika 465 litara, spremnik goriva 65 litara, krug okretanja 11,7 metara

Motor
Četverocilindarski benzinski postavljen sprijeda poprečno, dvije bregaste osovine po glavi, četiri ventila po cilindru, blok i glava od aluminijske legure, obujam 1997 ccm, snaga 115 kW (156 KS) pri 6300 o/min, najveći okretni moment 192 pri 5000 o/min

Performanse
Ubrzanje 0-100 km/h    10,7 s
   
Najviša brzina        212 km/h
Potrošnja (ECE)        6,1/7,7/10,1
    na testu    10,7
    najviša    12,5
    najniža    8,2
Doseg        607 km

Cijena
Honda accord 2,0 AT executive koža    249.900 kuna

Advertisement
Honda Accord 2.0

Honda Accord 2.0

Tržišni podaci

Vrsta: Honda

Motor

Motor: benzin redni 4

Radni obujam klipa: 1997 cm3

Nominalne performanse: 156 KS @ 6300 rpm

Okretni moment: 192 Nm @ 4100-5000 rpm

Najviša brzina: 215 km/h

Ubrzanje od 0 do 100 km/h: 9,4 s

Prosječna potrošnja: 7,2 l/100km

Honda

idi na detaljne informacije >>

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: smart uggiclassicwshortepaisley,fugg verso katalizator za polo clasio verso toyota verso-s santa fe vs sorento prprema bmw i fiat astra biturbo cijene novih automobila skoda felicia renault espace scenic toyota verso-s opel astra classic najbolji auto ditd lexusgs zimske gume za toyot auris orlando crv honda suzuki regina daciasanderopeludnifilter rcdz usporedba muhek ilab peugeot renault megane generation or ( test zimskih pneumatika test ljetnih guma new vw passat cijena ford focus rsindex.php cijena seat cordoba north face mens,northface mens alfa romeo jgulieta skodaveti pikes peak test ljetnih pneumatika kvalitetagorivapromjena focus karavan nissan x-trail citroen xsara pritisak u gumama ford fokus lamborghini sesto elemento honda nsx targa crnanopelnastra laguna automatic seat eventi pritisak u gumama ford b max kocnicemegan