2008-11-11 , Autor: Marko Tomac, Slike: Vanda Kljajo
Bookmark and Share

Uljepšani chevrolet aveo tjera nas da zaboravimo na prethodnika kalosa, ali samo do početka vožnje. Udoban je, ali mu vozne osobine i motor ne prate dinamičan izgled




Dizajnerske promjene nisu izmijenile oblik chevroleta avea, ali su ga učinile bitno atraktivnijim. Prednja maska postala je puno veća i stilski je odlično povezana agresivnijim "sportskim" branikom. Cilj je bio očigledan - učiniti aveo što dinamičnijim - a tomu u prilog ide i izgled stražnjeg kraja, odnosno dodatak u vidu krovnog spojlera. Chevrolet je u tomu i uspio, a na testiranom modelu dojam naglašava i moderna bijela boja, ali i detalji poput "škrga" pri dnu A-nosača krova, te izlomljenih linija na boku vozila i poklopcu motora.

Ipak, početak vožnje otkrio je kako to jednostavno još uvijek nije dovoljno da bismo ga smjestili u razred s referentnim modelima klase. Jači u ponudi, 1,4-litreni benzinski motor, svojih stotinu konja prezentira vrlo loše, a dotjerana unutrašnjost ne izgleda puno bolje nego prije. Pitanje izravnosti volana i voznih osobina nećemo ni potezati, iako bismo i na njih trebali strogo gledati jer se aveo prezentira kao sportaš. Prostora ima dovoljno, no viši vozači imat će problema sa smještajem koljena, a ukusno dotjeran stražnji kraj razočarat će vas kada spoznate veličinu prtljažnika.



U 3,92 metara dugom vozilu prtljažnik bi morao biti veći od 220 litara. Zaključno, riječ je o udobnom automobilu koji svojim predimenzioniranim ovjesom dobro upija neravnine, a privlačnom karoserijom uklapa se u priču o zgodnim gradskim autima. No, da bi izgledao ovako, za boju, alu-naplatke, maglenke i krovni spojler potrebno je doplatiti ukupno 1820 eura, što konačnu cijenu diže na 13.320 eura. A to, nažalost, aveo ne čini jeftinom alternativom vodećima u klasi, nego samo još jednom
alternativom.

  + izgled, robusnost, oprema, jednostavnost korištenja, okretnost
- detalji, motor, volan, vozne osobine, interijer



Tehnički podaci

Karoserija

Kombi limuzina s peterim vratima, dužina x širina x visina iznosi 3920 x 1680 x 1505 mm, međuosovinski razmak 2480 mm, masa praznog vozila 1145 kg, obujam prtljažnika 220 litara, spremnik goriva 45 litre, krug okretanja 9,8 m

Motor

Četverocilindarski redni benzinski motor, postavljen sprijeda poprečno, radilica u pet ležajeva, dvije bregaste osovine u glavi, četiri ventila po cilindru, obujam 1399 ccm, snaga 74 kW (100 KS) pri 6400 o/min, najveći okretni moment 131 pri 4200 o/min

Performanse

Ubrzanje 0-100 km/h 12,4 s

Najviša brzina 175 km/h
Potrošnja (ECE) 4,7/5,9/7,9
na testu 7,9
Doseg 569 km

Cijena

Chevrolet aveo 1,4 LS 95.904 kuna


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: crnalopeltastra test autosjedalica mercedes roomster ilab peugeot micubisitlanser poklopac benzina ljetneogumercijenatfurlan passat cc koliko ulja ide u motor opel w testaguma pista seat ibiza eklasae golfdsdi sedmi broj lancer dizel polovaljci c class hibridni motori impressum testthyundaiaelantra kurac mercedes sprintee kadett test nisan qashqai hrvatski valencia louis vuitton classic china ru savaoeskimolhp testovi guma ugradnja plina reno north face gore tex pro jacket cjena vw passata cc renault laguna grandtour vw polo cross crjevo od klime sa ventilom volkswagenlpassat lamela alfa romeo stelvio savaoeskimolhp renault megane generation iii north face gore tex pro jacket ljetna guma opel astra gtc farovi bregastaposovina g usporedni.testrgolfevi koliko ulja staje u motor audi darujemo common rail gne