Autokreso
Autokreso
2008-11-11 , Autor: Marko Tomac, Slike: Vanda Kljajo
Bookmark and Share

Uljepšani chevrolet aveo tjera nas da zaboravimo na prethodnika kalosa, ali samo do početka vožnje. Udoban je, ali mu vozne osobine i motor ne prate dinamičan izgled




Dizajnerske promjene nisu izmijenile oblik chevroleta avea, ali su ga učinile bitno atraktivnijim. Prednja maska postala je puno veća i stilski je odlično povezana agresivnijim "sportskim" branikom. Cilj je bio očigledan - učiniti aveo što dinamičnijim - a tomu u prilog ide i izgled stražnjeg kraja, odnosno dodatak u vidu krovnog spojlera. Chevrolet je u tomu i uspio, a na testiranom modelu dojam naglašava i moderna bijela boja, ali i detalji poput "škrga" pri dnu A-nosača krova, te izlomljenih linija na boku vozila i poklopcu motora.

Ipak, početak vožnje otkrio je kako to jednostavno još uvijek nije dovoljno da bismo ga smjestili u razred s referentnim modelima klase. Jači u ponudi, 1,4-litreni benzinski motor, svojih stotinu konja prezentira vrlo loše, a dotjerana unutrašnjost ne izgleda puno bolje nego prije. Pitanje izravnosti volana i voznih osobina nećemo ni potezati, iako bismo i na njih trebali strogo gledati jer se aveo prezentira kao sportaš. Prostora ima dovoljno, no viši vozači imat će problema sa smještajem koljena, a ukusno dotjeran stražnji kraj razočarat će vas kada spoznate veličinu prtljažnika.



U 3,92 metara dugom vozilu prtljažnik bi morao biti veći od 220 litara. Zaključno, riječ je o udobnom automobilu koji svojim predimenzioniranim ovjesom dobro upija neravnine, a privlačnom karoserijom uklapa se u priču o zgodnim gradskim autima. No, da bi izgledao ovako, za boju, alu-naplatke, maglenke i krovni spojler potrebno je doplatiti ukupno 1820 eura, što konačnu cijenu diže na 13.320 eura. A to, nažalost, aveo ne čini jeftinom alternativom vodećima u klasi, nego samo još jednom
alternativom.

  + izgled, robusnost, oprema, jednostavnost korištenja, okretnost
- detalji, motor, volan, vozne osobine, interijer



Tehnički podaci

Karoserija

Kombi limuzina s peterim vratima, dužina x širina x visina iznosi 3920 x 1680 x 1505 mm, međuosovinski razmak 2480 mm, masa praznog vozila 1145 kg, obujam prtljažnika 220 litara, spremnik goriva 45 litre, krug okretanja 9,8 m

Motor

Četverocilindarski redni benzinski motor, postavljen sprijeda poprečno, radilica u pet ležajeva, dvije bregaste osovine u glavi, četiri ventila po cilindru, obujam 1399 ccm, snaga 74 kW (100 KS) pri 6400 o/min, najveći okretni moment 131 pri 4200 o/min

Performanse

Ubrzanje 0-100 km/h 12,4 s

Najviša brzina 175 km/h
Potrošnja (ECE) 4,7/5,9/7,9
na testu 7,9
Doseg 569 km

Cijena

Chevrolet aveo 1,4 LS 95.904 kuna


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: honda prelude kadjar renault golf cabrio skoda tuning apexdbionic,north vw polo si usporedni.testrgolfevi renault nissan ugradnja plina mazda polo gti seatalteaxl fiat bravo hgt lamela ford focus kia vs brao adac testovi koje ulje ide u opel meriva deflektor zraka megane test pasat land cruser passat synhro dsg test ford focus trend plus fiat idea active suzukiukizashi zimske gume honda crv the north face denali glove in ford broj telefona dacai sava gume hyunda pritisak u gumama mercedes spr vrsta ulja za motor audi megane rs bmw vs mercedes renaultmeganeextremesedan lambda sonda christian.christian facebook mercedes clk reli tesla amortizeri corsa linea test hondataccord ford focus trend plus mane kod kupnje dizela s max poklopaczacitroenpikaso opel irmscher za prodaju skoda tuning renault megane extreme sedan kolikoideuljaufiatulyusse