Autokreso
Autokreso
2008-11-11 , Autor: Marko Tomac, Slike: Vanda Kljajo
Bookmark and Share

Uljepšani chevrolet aveo tjera nas da zaboravimo na prethodnika kalosa, ali samo do početka vožnje. Udoban je, ali mu vozne osobine i motor ne prate dinamičan izgled




Dizajnerske promjene nisu izmijenile oblik chevroleta avea, ali su ga učinile bitno atraktivnijim. Prednja maska postala je puno veća i stilski je odlično povezana agresivnijim "sportskim" branikom. Cilj je bio očigledan - učiniti aveo što dinamičnijim - a tomu u prilog ide i izgled stražnjeg kraja, odnosno dodatak u vidu krovnog spojlera. Chevrolet je u tomu i uspio, a na testiranom modelu dojam naglašava i moderna bijela boja, ali i detalji poput "škrga" pri dnu A-nosača krova, te izlomljenih linija na boku vozila i poklopcu motora.

Ipak, početak vožnje otkrio je kako to jednostavno još uvijek nije dovoljno da bismo ga smjestili u razred s referentnim modelima klase. Jači u ponudi, 1,4-litreni benzinski motor, svojih stotinu konja prezentira vrlo loše, a dotjerana unutrašnjost ne izgleda puno bolje nego prije. Pitanje izravnosti volana i voznih osobina nećemo ni potezati, iako bismo i na njih trebali strogo gledati jer se aveo prezentira kao sportaš. Prostora ima dovoljno, no viši vozači imat će problema sa smještajem koljena, a ukusno dotjeran stražnji kraj razočarat će vas kada spoznate veličinu prtljažnika.



U 3,92 metara dugom vozilu prtljažnik bi morao biti veći od 220 litara. Zaključno, riječ je o udobnom automobilu koji svojim predimenzioniranim ovjesom dobro upija neravnine, a privlačnom karoserijom uklapa se u priču o zgodnim gradskim autima. No, da bi izgledao ovako, za boju, alu-naplatke, maglenke i krovni spojler potrebno je doplatiti ukupno 1820 eura, što konačnu cijenu diže na 13.320 eura. A to, nažalost, aveo ne čini jeftinom alternativom vodećima u klasi, nego samo još jednom
alternativom.

  + izgled, robusnost, oprema, jednostavnost korištenja, okretnost
- detalji, motor, volan, vozne osobine, interijer



Tehnički podaci

Karoserija

Kombi limuzina s peterim vratima, dužina x širina x visina iznosi 3920 x 1680 x 1505 mm, međuosovinski razmak 2480 mm, masa praznog vozila 1145 kg, obujam prtljažnika 220 litara, spremnik goriva 45 litre, krug okretanja 9,8 m

Motor

Četverocilindarski redni benzinski motor, postavljen sprijeda poprečno, radilica u pet ležajeva, dvije bregaste osovine u glavi, četiri ventila po cilindru, obujam 1399 ccm, snaga 74 kW (100 KS) pri 6400 o/min, najveći okretni moment 131 pri 4200 o/min

Performanse

Ubrzanje 0-100 km/h 12,4 s

Najviša brzina 175 km/h
Potrošnja (ECE) 4,7/5,9/7,9
na testu 7,9
Doseg 569 km

Cijena

Chevrolet aveo 1,4 LS 95.904 kuna


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: lijevi retrovizor jeep cheroke e vozils hho generator goran puhovski dalje natalisdizdar micubisi lancer prvi test:renault grand scen golfgkult fiat croma display za vectru elektricna vozila megane cc logan mvc velebit logan roomster test zimskih guma wwtuareg fiat croma mesrcedescsl usporedni test adaptivnog i st reduktorifreelander ugradnja dizel motora u benzin auto plin test rabljenog honda crv opel zafira tourer ugradnja dizel motora u benzin lock djevojka dana test passat astra h caravan nissan micra cc dijelovi opel insignia izbor metalik boja theshoppingcart-promdress zg auto show karting grobnik rabljenog renault kadjar kiariosport nissan micra cc dijelovi toyota mil lampica cijene servisa mitsubishi asx atmosferski benzinac vrsta or koliko ulja ide u motor alfa o kolikouljaideumotorvectra izmjena ulja ide u motor fiest kompkakt suv master test registracija christianrlouboutinvchangeiof legacy christian louboutin bow satin