2008-08-30 , Autor: Ozren Adamović
Bookmark and Share

Najesen će BMW u Parizu predstaviti novu generaciju svoje najveće limuzine. Nova serija 7 više nije kontroverzni uradak, nego ponovo elegantni luksuzni automobil klasičnog izgleda




Nasljednik kontroverznog uratka Chrisa Banglea, BMW-ove serije sedam, najesen će zamijeniti novi model daleko smirenijeg i jednostavnijeg izgleda. Nova je sedmica nekoliko centimetara dulja od prethodnice, povećan joj je međuosovinski razmak, a kraći su i prevjesi. Rezultat toga je više prostora u kabini.

Kao i dosadašnje generacije, i nova će sedmica imati i produženu verziju, kao i uvijek označenu slovom L, ali u petoj generaciji slijedi jedna velika novost. Ponukani uspjehom mercedesa CLS, i u Münchenu su odlučili svojoj velikoj limuzini dodati još jedan "kupeoliki" karoserijski oblik. Takva će sedmica nositi naziv CS.

Jednako kao što se BMW u vanjskom izgledu vratio jednostavnijim rješenjima, tako je i unutrašnjost jednostavna i klasično oblikovana. Središnja je konzola, kao i u svim novijim kućnim modelima, blago zakrenuta prema vozaču, a na središnjem se grebenu ističu moderna ručica automatskog mjenjača i komande sustava i-drive. Svi oni kojima je upravo i-drive smetao, sada na raspolaganju imaju i komplet "klasičnih" komandi na središnjoj konzoli, za upravljanje klima-uređajem i audio sustavom.
Sedmica će obilovati i raznim elektronskim sustavima pa će tako, primjerice, auto moći sam prijavljivati kvar u servis, a u navigacijski će sustav moći „skidati“ karte i adrese s googlea.



Za sigurnost će se također brinuti mnoštvo elektronike pa će, pored obveznih sustava elektronske stabilnosti, automobil posjedovati i tempomat koji održava razmak, sustav noćnog gledanja i signalizaciju neželjenog napuštanja trake.
Sedmica će biti opremljena mnogim rješenjima iz BMW-ovog programa "efficient dynamics", poput proizvodnje struje iz energije kočenja i isključivanja crpki za ulje i vodu te alternatora kada nisu nužno potrebni.

Podvozje će, osim vrhunskih dinamičkih svojstava, osiguravati jednako vrhunsku udobnost. Kao opcija nudit će se i zračni ovjes s mogućnošću regulacije, a po prvi put se najavljuje i verzija s pogonom na sve kotače.
Nažalost, točne specifikacije i ponudu motora u trenutcima završavanja ovog broja još nismo bili u mogućnosti doznati, no neke su stvari i sada poznate: motorizaciju će činiti paleta modernih kućnih strojeva u rasponu od šest do deset cilindara, a više u ponudi neće biti V12 motora. Svi će benzinski motori biti opremljeni direktnim ubrizgavanjem goriva, a turbodizelaši sustavom common-rail i filtrima čestica.



Nova će sedmica službeno javnosti biti predstavljena na salonu automobila u Parizu ove jeseni, a kada će krenuti prodaja - još nije poznato.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: alfa giulietta hondaiaccordatypes golf vs polo problem sa ssang yong rextonom koliko ulja ide u mercedes ate corsauctmaratonntest meganecc rockston novi fiat scudo mitsubishi grandis dijelovi pritisak u gumama ford focus vw bora buggativeyron plinske instalacije novi dacia sandero adac test pouzdanosti daewoo,kalos selen blok mini moris one koliko ulja ide u motor toyota gradska mala auta aveo sedan koliko ulja ide u motor audi v zvuk motora) and (select qod mini cooper rabljeni koliko ulja ide u motor wv tra opel antara gsi seat ibiza fr koliko ulja ide u motor jetta kvalitete goriva koliko ulja ide u motor mitsubishi colt chevrolet cruz s oet vrata luka grobenski opelrinsignija% opelinsignija%.. opelinsignija% opeliinsignija% mitsubishiggalant koliko ide ulja u motor smart% hyundaimatrix koliko ide ulja u motor smart% koliko ide ulja u motor smart% koliko ide ulja u motor smart% sele blaupunkt fx audi e tron spyder citroen nagradna igra daciaddusterecijena panamera diesel koliko ulja ide u motor golf