Autokreso
Autokreso
2008-08-30 , Autor: Ozren Adamović
Bookmark and Share

Najesen će BMW u Parizu predstaviti novu generaciju svoje najveće limuzine. Nova serija 7 više nije kontroverzni uradak, nego ponovo elegantni luksuzni automobil klasičnog izgleda




Nasljednik kontroverznog uratka Chrisa Banglea, BMW-ove serije sedam, najesen će zamijeniti novi model daleko smirenijeg i jednostavnijeg izgleda. Nova je sedmica nekoliko centimetara dulja od prethodnice, povećan joj je međuosovinski razmak, a kraći su i prevjesi. Rezultat toga je više prostora u kabini.

Kao i dosadašnje generacije, i nova će sedmica imati i produženu verziju, kao i uvijek označenu slovom L, ali u petoj generaciji slijedi jedna velika novost. Ponukani uspjehom mercedesa CLS, i u Münchenu su odlučili svojoj velikoj limuzini dodati još jedan "kupeoliki" karoserijski oblik. Takva će sedmica nositi naziv CS.

Jednako kao što se BMW u vanjskom izgledu vratio jednostavnijim rješenjima, tako je i unutrašnjost jednostavna i klasično oblikovana. Središnja je konzola, kao i u svim novijim kućnim modelima, blago zakrenuta prema vozaču, a na središnjem se grebenu ističu moderna ručica automatskog mjenjača i komande sustava i-drive. Svi oni kojima je upravo i-drive smetao, sada na raspolaganju imaju i komplet "klasičnih" komandi na središnjoj konzoli, za upravljanje klima-uređajem i audio sustavom.
Sedmica će obilovati i raznim elektronskim sustavima pa će tako, primjerice, auto moći sam prijavljivati kvar u servis, a u navigacijski će sustav moći „skidati“ karte i adrese s googlea.



Za sigurnost će se također brinuti mnoštvo elektronike pa će, pored obveznih sustava elektronske stabilnosti, automobil posjedovati i tempomat koji održava razmak, sustav noćnog gledanja i signalizaciju neželjenog napuštanja trake.
Sedmica će biti opremljena mnogim rješenjima iz BMW-ovog programa "efficient dynamics", poput proizvodnje struje iz energije kočenja i isključivanja crpki za ulje i vodu te alternatora kada nisu nužno potrebni.

Podvozje će, osim vrhunskih dinamičkih svojstava, osiguravati jednako vrhunsku udobnost. Kao opcija nudit će se i zračni ovjes s mogućnošću regulacije, a po prvi put se najavljuje i verzija s pogonom na sve kotače.
Nažalost, točne specifikacije i ponudu motora u trenutcima završavanja ovog broja još nismo bili u mogućnosti doznati, no neke su stvari i sada poznate: motorizaciju će činiti paleta modernih kućnih strojeva u rasponu od šest do deset cilindara, a više u ponudi neće biti V12 motora. Svi će benzinski motori biti opremljeni direktnim ubrizgavanjem goriva, a turbodizelaši sustavom common-rail i filtrima čestica.



Nova će sedmica službeno javnosti biti predstavljena na salonu automobila u Parizu ove jeseni, a kada će krenuti prodaja - još nije poznato.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: starost gume-pokazatelj landnrover golftkult registarske subaruntrezia curly wigs : moonwigs.com, che vozili dijelovi hondaljazz chic audisquattro koliko ulja ide u motor toyota hrvatskituniraniautomobili accord subaru tribeka kadett ev pritisak u gumama fiat idea usporedbi koliko ulja ide u motor toyota ingis najavafnovoglbroja sandero novi senzori tiffanysomersetstardanglec toyota avalon ugradnja golf gti ibizafr koliko ulja ide u motor golf plava perla toyota-prekorijekeiprekomo new products : tiffany, tiffay pritisak u gumama ford galaxy inter koliko ulja ide u motor golf test ljetnih guma suv motorzagepek young mercedes e klasa kabrio mitsubishi lanser street race... suzuki swift dacia stepwey hyundai atos osovina subaru legacy kalos sedan edo galic zglob hom passat more hyundai atos prima