Autokreso
Autokreso
Book
2008-06-30 , Autor: Ozren Adamović
Bookmark and Share

Audijev kompaktni SUV dinamičan je i prostran, a u početku će se nuditi s tri motora - dva dizelska i jednim benzinskim




Na salonu automobila u Pekingu Audi je predstavio dugo očekivani kompaktni SUV nazvan Q5. Izvana je kućna prepoznatljivost očekivana i petica izgleda kao manji sedmičin brat. Sprijeda dominira duboko izrezana maska, a svjetla, kao i na svim novim Audijevim modelima, posjeduju i upadljiva dnevna LED-svjetla.

Iako smo ga nazvali kompaktnim SUV-om, audi Q5 takav je možda samo u odnosu na većeg brata. Naime, s 4,63 metra dužine, 1,88 širine i 1,65 metara visine predstavlja solidan "komad auta". Dinamičan dizajn i koketiranje sa sportskim izgledom utječe i na percepciju dimenzija. No, nije riječ samo o dinamičnom dizajnu, nego i o aerodinamici - Q5 može se pohvaliti koeficijentom otpora zraka od 0,33, što je izvrstan rezultat za automobil ove vrste.

Unutrašnjost je prostrana i bez poteškoća ugošćuje pet putnika, a osim vanjskih dimenzija zasluge za to pripadaju i najvećem međuosovinskom razmaku u klasi - 2,81 metar. Prtljažnik je osnovnog obujma 540 litara, a ispod podnice skriva još korisnog prostora.



Jednostavnim preklapanjem stražnjih sjedala oslobađa se čak 1560 litara prostora ravnih stranica. Na popisu opcija nalazi se i klizna stražnja klupa koja se pomiče deset centimetara naprijed-nazad pa prtljažnik dodatno dobiva na varijabilnosti.

No, ni to nije sve. Opcija je i preklapanje naslona suvozačkog sjedala, što omogućuje prijevoz dugih predmeta. Uređenje unutrašnjosti u skladu je s aktualnom kućnom filozofijom, što znači orijentaciju kokpita prema vozaču. Čist i jedostavan izgled kokpita ukrašen je aluminijskim, drvenim ili kromiranim detaljima, ovisno o željama vlasnika, a nude se i brojne mogućnosti personalizacije izgleda.

Ponuda motora u startu se sastoji od tri poznata kućna proizvoda. Ljubiteljima benzinaca nudi se izvrsni dvolitreni turbobenzinac s izravnim ubrizgavanjem (TFSI) koji razvija 211 KS i najveći okretni moment od 350 Nm u rasponu od 1500 do 4200 okretaja. Njime pokretan Q5 do stotke stiže za 7,2 sekunde i može pojuriti do 222 km/h uz prosječnu potrošnju od samo 8,5 litara na 100 kilometara.



Osnova dizelske ponude dvolitreni je TDI s ubrizgavanjem common-rail, koji razvija 170 KS i najveći okretni moment od 350 Nm u rasponu od 1750 do 2500 o/min. On će Q5 potjerati do 204 km/h, a iz mjesta do 100 km/h auto će stići za 9,5 sekundi. Prosječna potrošnja iznosi 6,5 litara.



Najsnažniji motor u ponudi trolitreni je V6 turbodizelaš od 240 KS i 500 Nm. S njime pod poklopcem Audijev je novi SUV sposoban ubrzati do stotke za samo 6,5 sekundi, a kazaljka brzinomjera neumorno će napredovati do 225 km/h. Sve to čini uz prosječnu potrošnju od 7,7 litara.

Na tržište audi Q5 stiže tijekom ljeta kada će biti poznate cijene i paketi opreme.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar Prijava >

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: autisnarakciji hondataccordiaerodeck gume za kamione fordakugaktestovi mercedeslc skoda fabia sedan skoda fabia sedan skoda fabia sedan nova opel astra skoda fabia sedan poklopac poklopac automotorisport forfocustest chevroletcorveta cijena servisa servis honda cr-v ford taunus daciappikap mercedes s mercedes b citroen xantia sirroco ford max kupnja zimskih guma nissanoquaskai cijena servisa baterija bestscars vwrpolorcomfortline cjeniktdijelovafzazvwotouran kupnja zimskih guma zadnji kocioni cilinder desni usporednibtestuaudiobmwimerced opel suv test seat leon mmicubisivlancer test nisan qashqai kvalitetaogorivadtest alfa romeo gullieta novaaastra renault laguna ingispdizel kojenjevgorivopbolje auto gume i testovi chrysler stratus novi passat offiroadtschnee chrysler stratus auto gume i testovi kojenjevgorivopbolje