Autokreso
Autokreso
Auto Katalog
2008-06-30 , Autor: Ozren Adamović
Bookmark and Share

Audijev kompaktni SUV dinamičan je i prostran, a u početku će se nuditi s tri motora - dva dizelska i jednim benzinskim




Na salonu automobila u Pekingu Audi je predstavio dugo očekivani kompaktni SUV nazvan Q5. Izvana je kućna prepoznatljivost očekivana i petica izgleda kao manji sedmičin brat. Sprijeda dominira duboko izrezana maska, a svjetla, kao i na svim novim Audijevim modelima, posjeduju i upadljiva dnevna LED-svjetla.

Iako smo ga nazvali kompaktnim SUV-om, audi Q5 takav je možda samo u odnosu na većeg brata. Naime, s 4,63 metra dužine, 1,88 širine i 1,65 metara visine predstavlja solidan "komad auta". Dinamičan dizajn i koketiranje sa sportskim izgledom utječe i na percepciju dimenzija. No, nije riječ samo o dinamičnom dizajnu, nego i o aerodinamici - Q5 može se pohvaliti koeficijentom otpora zraka od 0,33, što je izvrstan rezultat za automobil ove vrste.

Unutrašnjost je prostrana i bez poteškoća ugošćuje pet putnika, a osim vanjskih dimenzija zasluge za to pripadaju i najvećem međuosovinskom razmaku u klasi - 2,81 metar. Prtljažnik je osnovnog obujma 540 litara, a ispod podnice skriva još korisnog prostora.



Jednostavnim preklapanjem stražnjih sjedala oslobađa se čak 1560 litara prostora ravnih stranica. Na popisu opcija nalazi se i klizna stražnja klupa koja se pomiče deset centimetara naprijed-nazad pa prtljažnik dodatno dobiva na varijabilnosti.

No, ni to nije sve. Opcija je i preklapanje naslona suvozačkog sjedala, što omogućuje prijevoz dugih predmeta. Uređenje unutrašnjosti u skladu je s aktualnom kućnom filozofijom, što znači orijentaciju kokpita prema vozaču. Čist i jedostavan izgled kokpita ukrašen je aluminijskim, drvenim ili kromiranim detaljima, ovisno o željama vlasnika, a nude se i brojne mogućnosti personalizacije izgleda.

Ponuda motora u startu se sastoji od tri poznata kućna proizvoda. Ljubiteljima benzinaca nudi se izvrsni dvolitreni turbobenzinac s izravnim ubrizgavanjem (TFSI) koji razvija 211 KS i najveći okretni moment od 350 Nm u rasponu od 1500 do 4200 okretaja. Njime pokretan Q5 do stotke stiže za 7,2 sekunde i može pojuriti do 222 km/h uz prosječnu potrošnju od samo 8,5 litara na 100 kilometara.



Osnova dizelske ponude dvolitreni je TDI s ubrizgavanjem common-rail, koji razvija 170 KS i najveći okretni moment od 350 Nm u rasponu od 1750 do 2500 o/min. On će Q5 potjerati do 204 km/h, a iz mjesta do 100 km/h auto će stići za 9,5 sekundi. Prosječna potrošnja iznosi 6,5 litara.



Najsnažniji motor u ponudi trolitreni je V6 turbodizelaš od 240 KS i 500 Nm. S njime pod poklopcem Audijev je novi SUV sposoban ubrzati do stotke za samo 6,5 sekundi, a kazaljka brzinomjera neumorno će napredovati do 225 km/h. Sve to čini uz prosječnu potrošnju od 7,7 litara.

Na tržište audi Q5 stiže tijekom ljeta kada će biti poznate cijene i paketi opreme.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar Prijava >

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: vinjete za vodene skutere renault thalia auto gume adac test zimske astra g opel astra biturbo test astrapkaravan renolt megane ii diesel goriva apex bionic,north face apex bi alfa romeo giulietta clio ulja renault megan dacia duster rijeka opel opc crafter christian.louboutinhchinesetst test auto gumaindex.php xenontsvjetlaepeugeot srednja klasa auto gume i testovi christian louboutin black and opelscorsawgsiadjelovi sijalica passat rezervna guma atmosferski benzinac pala prodaja discount christian louboutin,c chevrolet.gt auto godine fiat prizma renault fluence autobusi slike mitsubishi colt raillati colt cjenik guma mich the north face triclimate gore cijena nije bf goodrich renault tvingo fiat strada kapacitet goriva dacia duster koliko ulja ide u motor toyote zamjenska hauba focusicijene auto gume adac test zimske koi akumulator kupiti land cruzer dacia logan mcv crash test kvalitetaogorivaitest test novog megana