Autokreso
Autokreso
Book
2008-06-30 , Autor: Ozren Adamović
Bookmark and Share

Audijev kompaktni SUV dinamičan je i prostran, a u početku će se nuditi s tri motora - dva dizelska i jednim benzinskim




Na salonu automobila u Pekingu Audi je predstavio dugo očekivani kompaktni SUV nazvan Q5. Izvana je kućna prepoznatljivost očekivana i petica izgleda kao manji sedmičin brat. Sprijeda dominira duboko izrezana maska, a svjetla, kao i na svim novim Audijevim modelima, posjeduju i upadljiva dnevna LED-svjetla.

Iako smo ga nazvali kompaktnim SUV-om, audi Q5 takav je možda samo u odnosu na većeg brata. Naime, s 4,63 metra dužine, 1,88 širine i 1,65 metara visine predstavlja solidan "komad auta". Dinamičan dizajn i koketiranje sa sportskim izgledom utječe i na percepciju dimenzija. No, nije riječ samo o dinamičnom dizajnu, nego i o aerodinamici - Q5 može se pohvaliti koeficijentom otpora zraka od 0,33, što je izvrstan rezultat za automobil ove vrste.

Unutrašnjost je prostrana i bez poteškoća ugošćuje pet putnika, a osim vanjskih dimenzija zasluge za to pripadaju i najvećem međuosovinskom razmaku u klasi - 2,81 metar. Prtljažnik je osnovnog obujma 540 litara, a ispod podnice skriva još korisnog prostora.



Jednostavnim preklapanjem stražnjih sjedala oslobađa se čak 1560 litara prostora ravnih stranica. Na popisu opcija nalazi se i klizna stražnja klupa koja se pomiče deset centimetara naprijed-nazad pa prtljažnik dodatno dobiva na varijabilnosti.

No, ni to nije sve. Opcija je i preklapanje naslona suvozačkog sjedala, što omogućuje prijevoz dugih predmeta. Uređenje unutrašnjosti u skladu je s aktualnom kućnom filozofijom, što znači orijentaciju kokpita prema vozaču. Čist i jedostavan izgled kokpita ukrašen je aluminijskim, drvenim ili kromiranim detaljima, ovisno o željama vlasnika, a nude se i brojne mogućnosti personalizacije izgleda.

Ponuda motora u startu se sastoji od tri poznata kućna proizvoda. Ljubiteljima benzinaca nudi se izvrsni dvolitreni turbobenzinac s izravnim ubrizgavanjem (TFSI) koji razvija 211 KS i najveći okretni moment od 350 Nm u rasponu od 1500 do 4200 okretaja. Njime pokretan Q5 do stotke stiže za 7,2 sekunde i može pojuriti do 222 km/h uz prosječnu potrošnju od samo 8,5 litara na 100 kilometara.



Osnova dizelske ponude dvolitreni je TDI s ubrizgavanjem common-rail, koji razvija 170 KS i najveći okretni moment od 350 Nm u rasponu od 1750 do 2500 o/min. On će Q5 potjerati do 204 km/h, a iz mjesta do 100 km/h auto će stići za 9,5 sekundi. Prosječna potrošnja iznosi 6,5 litara.



Najsnažniji motor u ponudi trolitreni je V6 turbodizelaš od 240 KS i 500 Nm. S njime pod poklopcem Audijev je novi SUV sposoban ubrzati do stotke za samo 6,5 sekundi, a kazaljka brzinomjera neumorno će napredovati do 225 km/h. Sve to čini uz prosječnu potrošnju od 7,7 litara.

Na tržište audi Q5 stiže tijekom ljeta kada će biti poznate cijene i paketi opreme.

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar Prijava >

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: vwrbeetle xf video peugeot dunlopmwinterbsport dunlopmwinterbsport ford fusion renoltomeganetii welcome to wigs-lace. offering ford fusion golfikult problemiskodayeti ford fiesta test rabljenih forfocustest homologacijaaprieuvozutrabljen thetnorthmfacejwomenigoreetex dijelovi citroen xantia zimskeigumerctcrosser renaultaclioutoyotaayaris lagunancoupe daciaologantmcv race clio sport ulje za nisan primeru opelnastraeopc hankook winter sniman u hrvatskoj audisttgrs chevrolettcorveta renaultrclioltest hover lancersdizel octavia combi peugoetsrcz suzuki samurai dizel rabljenihrvozila polo vs clio koliko ulja ide u motor suzuki polo vs clio qiuleta dijeloviscitroentxantia autorgumettest polo vs clio polo vs clio osvoji swift glasanje dakartoyotahi-lux dacia test opelvantara coach handbag - all black with coach handbag - white with bur suzuki samurai dizel teretni program guma vulkal