Autokreso
Autokreso
2008-11-11 , Autor: Ozren Adamović, Slike: Vanda Kljajo
Bookmark and Share

Proljetos je audiju A3 uz izgled obnovljena i paleta motora, a jedan od noviteta je i 1,4-litreni turbobenzinac koji oduševljava performansama




Nakon pet godina na tržištu audi A3 proljetos je doživio prvi redizajn. Novosti u izgledu su modernija svjetla sa sad očito u ovoj kući obaveznim LED dnevnim svjetlima kao i novi prednji odbojnik.
Osvježen je izgled i u unutrašnjosti pa tako sad svi modeli imaju kromirane obrube ventilacijskih otvora.

Već u osnovnim paketima opreme sada unutrašnjost izgleda otmjenije, ali razočaravaju neke sitnice. Nije riječ o izgledu, već o putnom računalu koje nije u paketu attraction kakvim je bio opremljen testirani automobil. No ostatak opreme tog paketa dovoljan je za ugodan boravak u automobilu. Tako su tu i klima uređaj i audio sustav, kao i ESP te prednji i bočni zračni jastuci.



Pored novog lica testirani je automobil pokretao i novi motor. Riječ je o 1,4-litrenom TSI-ju, benzincu s izravnim ubrizgavanjem goriva i turbopunjačem koji razvija 125 KS i što je još važnije najveći okretni moment od 200 Nm u rasponu od 1500 do 4000 okretaja.

Nakon duge "vladavine" dizelaša pravo je zadovoljstvo družiti se s benzincem, posebno turbobenzincem. Zahvaljujući ubrizgavanju i modernoj elektronici koja upravlja radom motora danas više nema govora o naglašenim turbo rupama i rastrošnosti ovakvih motora. Danas su oni štedljivci.

Tvornica za A3 1,4 TFSI obećava prosjek od 5,9 litara. Teško, ali vrlo smo se ugodno i dovoljno brzo vozili na brzoj magistralnoj cesti sa 6,5 litara, a jurnjava Gorskim kotarom bez imalo milosti prema papučici gasa i crvenom polju na okretomjeru rezultirala je sa 10,6 litara. Prosjek testa na kraju je iznosio 7,9 litara što zvuči prilično "dizelski".

Pored potrošnje, oduševljavaju i performanse. Ubrzanje iz mjesta do 100 km/h za 9,6 sekundi i najviša brzina od 203 km/h sjajne su brojke za "mali" motor. Zanimljivo je bilo i promatrati lica nekih "napaljenih" vozača u retrovizoru kad pročitaju oznaku 1,4T na repu.



Na kraju se niti cijena od 182.236 kuna do registracije ne čini pretjeranom za testirani automobil koji je osim ranije spomenutim bio opremljen i paketom cool & sound koji uključuje automatsku klimu, snažniji audio uređaj i 16-colne alu-naplatke te još nekim sitnicama. Bez doplata A3 1,4 TFSI attraction možete dobiti već za 172.731 kunu.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: clio vs fabia mercedes klasa e punto tojota verso dizel adac test pouzdanosti suzuk iy ibiza mercedes cdi clk e klasa e suzuki sv volkswagen phaeton design awar tojota verso dizel nissan micra dig s fiat bravo vs kia ceed volksvagen gte passat redovno polovni ford fokus jazz honda monovolumen sport dain martin koliko ide ulja u getribu astr tiffanyqpendants,cheaptiffany dacia duster cijena koje ide ulja u getribu fiat p pritisak u gumama mercedes ml zavjesicezasnijeg koliko ulja ide u motor subaru mercedes c klasa opel corsa c puch toyota urban cruiser urban moni moris cooper mazda koeru rally moslavina pritisak u gumama ford focus koje ulje ide u motor audi a kia ceed ubrzanje test auto gum.. koliko ulja ide u multitronic daewoleganza mercedes s test chevrolet cruze seat leon remen tiffanyelsaperettibangles generral test opel mokka automatik bimoto seat leon tdi fr salon automobila mitsubishi carisma koliko ulja ide u motor opel m pala prodaja