Autokreso
Autokreso
2008-11-11 , Autor: Ozren Adamović, Slike: Vanda Kljajo
Bookmark and Share

Proljetos je audiju A3 uz izgled obnovljena i paleta motora, a jedan od noviteta je i 1,4-litreni turbobenzinac koji oduševljava performansama




Nakon pet godina na tržištu audi A3 proljetos je doživio prvi redizajn. Novosti u izgledu su modernija svjetla sa sad očito u ovoj kući obaveznim LED dnevnim svjetlima kao i novi prednji odbojnik.
Osvježen je izgled i u unutrašnjosti pa tako sad svi modeli imaju kromirane obrube ventilacijskih otvora.

Već u osnovnim paketima opreme sada unutrašnjost izgleda otmjenije, ali razočaravaju neke sitnice. Nije riječ o izgledu, već o putnom računalu koje nije u paketu attraction kakvim je bio opremljen testirani automobil. No ostatak opreme tog paketa dovoljan je za ugodan boravak u automobilu. Tako su tu i klima uređaj i audio sustav, kao i ESP te prednji i bočni zračni jastuci.



Pored novog lica testirani je automobil pokretao i novi motor. Riječ je o 1,4-litrenom TSI-ju, benzincu s izravnim ubrizgavanjem goriva i turbopunjačem koji razvija 125 KS i što je još važnije najveći okretni moment od 200 Nm u rasponu od 1500 do 4000 okretaja.

Nakon duge "vladavine" dizelaša pravo je zadovoljstvo družiti se s benzincem, posebno turbobenzincem. Zahvaljujući ubrizgavanju i modernoj elektronici koja upravlja radom motora danas više nema govora o naglašenim turbo rupama i rastrošnosti ovakvih motora. Danas su oni štedljivci.

Tvornica za A3 1,4 TFSI obećava prosjek od 5,9 litara. Teško, ali vrlo smo se ugodno i dovoljno brzo vozili na brzoj magistralnoj cesti sa 6,5 litara, a jurnjava Gorskim kotarom bez imalo milosti prema papučici gasa i crvenom polju na okretomjeru rezultirala je sa 10,6 litara. Prosjek testa na kraju je iznosio 7,9 litara što zvuči prilično "dizelski".

Pored potrošnje, oduševljavaju i performanse. Ubrzanje iz mjesta do 100 km/h za 9,6 sekundi i najviša brzina od 203 km/h sjajne su brojke za "mali" motor. Zanimljivo je bilo i promatrati lica nekih "napaljenih" vozača u retrovizoru kad pročitaju oznaku 1,4T na repu.



Na kraju se niti cijena od 182.236 kuna do registracije ne čini pretjeranom za testirani automobil koji je osim ranije spomenutim bio opremljen i paketom cool & sound koji uključuje automatsku klimu, snažniji audio uređaj i 16-colne alu-naplatke te još nekim sitnicama. Bez doplata A3 1,4 TFSI attraction možete dobiti već za 172.731 kunu.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: opelrrekordlinsignija grand voyager test ljetnih guma suv uggclassicshortpaisley,ugg chevrolet aveo sedan magnetski amortizeri test auto gume bfgoodrichindex test autosjedalica uggclassicshortpaisley,ugg honda accord tourer golf dva honda hybrid golf gte mini cabrio novismax alfa romeo giulia mercedeshidrogen upozorenje za ispuhanu gumu test gume guma tigar auto hrvoje cjeniktdijelovaczaivwgpassatac chevrolet epica lt utrka barcelona kolikouljaideumotornissan koje je gorivo bolje kleber - hydraxer koliko se bari pumpa guma na s cijena radnog sata senzor pritisak u gumama insig denis peloza pritisak u gumama fiesta test rabljenog mazda ford s ma opel ecoflex cjenik dijelova renault clio s od opel agila vrata lijeva utrka lanci za snijeg novi duster skoda oktavija rs nissannpathfinderutest skoda oktavija rs tniw turbo christian louboutin mary jane range rover evoque rak hladnjak vode opel corsa kia pride matrix