Autokreso
Autokreso
2008-11-11 , Autor: Ozren Adamović, Slike: Vanda Kljajo
Bookmark and Share

Proljetos je audiju A3 uz izgled obnovljena i paleta motora, a jedan od noviteta je i 1,4-litreni turbobenzinac koji oduševljava performansama




Nakon pet godina na tržištu audi A3 proljetos je doživio prvi redizajn. Novosti u izgledu su modernija svjetla sa sad očito u ovoj kući obaveznim LED dnevnim svjetlima kao i novi prednji odbojnik.
Osvježen je izgled i u unutrašnjosti pa tako sad svi modeli imaju kromirane obrube ventilacijskih otvora.

Već u osnovnim paketima opreme sada unutrašnjost izgleda otmjenije, ali razočaravaju neke sitnice. Nije riječ o izgledu, već o putnom računalu koje nije u paketu attraction kakvim je bio opremljen testirani automobil. No ostatak opreme tog paketa dovoljan je za ugodan boravak u automobilu. Tako su tu i klima uređaj i audio sustav, kao i ESP te prednji i bočni zračni jastuci.



Pored novog lica testirani je automobil pokretao i novi motor. Riječ je o 1,4-litrenom TSI-ju, benzincu s izravnim ubrizgavanjem goriva i turbopunjačem koji razvija 125 KS i što je još važnije najveći okretni moment od 200 Nm u rasponu od 1500 do 4000 okretaja.

Nakon duge "vladavine" dizelaša pravo je zadovoljstvo družiti se s benzincem, posebno turbobenzincem. Zahvaljujući ubrizgavanju i modernoj elektronici koja upravlja radom motora danas više nema govora o naglašenim turbo rupama i rastrošnosti ovakvih motora. Danas su oni štedljivci.

Tvornica za A3 1,4 TFSI obećava prosjek od 5,9 litara. Teško, ali vrlo smo se ugodno i dovoljno brzo vozili na brzoj magistralnoj cesti sa 6,5 litara, a jurnjava Gorskim kotarom bez imalo milosti prema papučici gasa i crvenom polju na okretomjeru rezultirala je sa 10,6 litara. Prosjek testa na kraju je iznosio 7,9 litara što zvuči prilično "dizelski".

Pored potrošnje, oduševljavaju i performanse. Ubrzanje iz mjesta do 100 km/h za 9,6 sekundi i najviša brzina od 203 km/h sjajne su brojke za "mali" motor. Zanimljivo je bilo i promatrati lica nekih "napaljenih" vozača u retrovizoru kad pročitaju oznaku 1,4T na repu.



Na kraju se niti cijena od 182.236 kuna do registracije ne čini pretjeranom za testirani automobil koji je osim ranije spomenutim bio opremljen i paketom cool & sound koji uključuje automatsku klimu, snažniji audio uređaj i 16-colne alu-naplatke te još nekim sitnicama. Bez doplata A3 1,4 TFSI attraction možete dobiti već za 172.731 kunu.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: pritisak u gumama ford tranzit auto motor sport katalog renault velsatis bimoto renault thalia seat leon tdi fr fiat stilo abarth mitsubishi carisma pritisak u gumama ford tranzit bmw susret koliko ulja ide u motor opel m pala prodaja test ljetnih cijena sata rada renault cangoo kraljevi prerada citroen visa allroad renault megane grandture tomislav nissanoleaf seat cordoba polo r chevrolet.camarozss test mercedes gl koliko ulja ide u motor od por honda rr vs mercedes opel corsa koliko ide ulja u motor smart toyota urban cruiser urban cijenik ford mustanga hr range rover evo opel tuning show karlovac and motrio guma veliki test guma motrio prodani automobili astra karavan suzuki akcija civic type r focus sw miniacountryman velikiepregled astra f vjetrobran citroen saxo fiat marea weekend honda acord teretni missan test rabljenog alfa mito volkswagen polo opel dijelovi citroen c-crosser