2008-07-17 , Autor: Ozren Adamović
Bookmark and Share

Audijev je kompakt obnovljen izvana i iznutra mnogim detaljima, a proširena je i ponuda motora i mjenjača




Druga je generacija audija A3 na tržištu već pet godina, a nova je planirana tek za 2010. godinu pa je sada pravo vrijeme za prvo zatezanje bora. Dizajneri su se najviše poigrali izgledom prednjeg kraja automobila. Naglasak uređenja je na dinamičnosti koja je postignuta novim poklopcem motora s više linija i naglašenijim prednjim blatobranima, a i prednji je odbojnik agresivnije oblikovan. Najupadljivija su ipak dnevna LED-svjetla koja su očigledno obavezna na svim novim modelima iz Ingolstadta. Straga su novi izgled odbojnika i poklopca prtljažnika.

Unutrašnjost je također pretrpjela kozmetičke promjene. Ukrašena je mnogim kromiranim detaljima na središnjoj konzoli, obrubima ventilacijskih otvora i prekidača za svjetla. Novi je i izgled instrumenata, a na info-ekranu između njih novost je i pokazivač pravodobne izmjene stupnja prijenosa.

Novosti ima i pod poklopcem motora. U ponudi je osam motora. Široka benzinska paleta započinje 1,6-litrenim motorom od 102 KS, nastavlja se modernim TFSI motorima od 1,4, 1,8 i dvije litre koji razvijaju 125, 160 i 200 KS. Vrhunac ponude predstavlja 3,2-litreni V6 FSI od 250 KS.



Dizelsku ponudu započinje dobro poznati 1,9-litreni TDI od 105 KS, a novost je dvolitreni motor s common-rail ubrizgavanjem u dvije verzije. Slabija razvija 140, a snažnija 170 KS.
Uz bogatu ponudu motora dolazi i jednako bogata ponuda mjenjača. Najslabiji benzinac i turbodizelaš dolaze serijski s petostupanjskim ručnim mjenjačem, dok je 3,2-litreni motor serijski opremljen mjenjačem S-tronic sa šest brzina koji je sada dostupan kao opcija uza sve motore.

Novost je sedmobrzinski S-tronic koji je dostupan uz 1,6, 1,4 TFSI i 1,8 TFSI.
Proširena je i ponuda modela s pogonom na sve kotače, legendarnim pogonom quattro koji je također dorađen i reagira još brže. Sada je dostupan uz čak pet motora - tri snažnija benzinca i dva snažnija turbodizelaša.

Za bolje vozne osobine na popisu je doplata i adaptivni ovjes magnetic ride koji je dosad bio dostupan samo na TT-u i R8.



Obnovljena trojka stiže na naše tržište već u lipnju, a cijene se kreću od 152 tisuće kuna za 1,6-litrenog benzinca pa sve do 295 tisuća koliko treba izdvojiti za 3,2-liteni FSI s najbogatijim paketom opreme.

S3 dostupan i kao sportback

Najsnažnija inačica trojke i dalje je, naravno, S3 koji se odlikuje pogonom na sve kotače i 265 KS snažnim turbobenzincem. Osvježena verzija stoji 308.800 kuna. Novost je to što je S3 sada dostupan i u izvedbi sportback, a za nju treba izdvojiti oko 315 tisuća kuna.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: seat leon fr test rabljenog ford mondeo test rabljenih mercedes cls megan lll gne renault sporttour.megane golfgkult alfa romeo mi.to xenon svjetla passat cc auto check center skodaajaris type s audi bmw i fiat fordfocustesttdcititanium testzautorgumesbfgoodrich nissanx-trail mercedestbwklasawww.youtube.co alfa romeo gtt yaris splash koliko ulja u motor fiat punt suzuki alto opelzafirazamjenskimotor mercedes oznaka marko tuning hrvatski kraljevi prera kralj alfa vs opel opel zafira tourer kolikoulja u motor fiat punt ugg classic cardy renault twingo gordini yaris clio toyo gume faktor testghjundaioelantra gume slovenija rezervoarzagorivocijenakol linhaj koliko ulja ide u motor golfgo zagrebacke gume za suv master test karavani koliko ulja ide u motor od por novi ford koliko ulja ide u motor golf v elektro auto tiffany bangles open heart in suv test koliko ulja u motor nissan qas skoda jaris