Vijesti

1. TIKT Corvette C6 ZR1
u odnosu na serijski model dobio brojna poboljšanja, pa je tako tu dorađena glava cilindara, kao i bregasta osovina, a ojačane su i opruge ventila. Zatim su promijenjeni omjeti kompresora, ugrađeni...

2. Audi A1 quattro u samo 333 primjerka
s turbo punjenjem na klasičan Audi način. Među značajkama koje valja istaknuti nalaze se podesiva bregasta osovina usisa i dvije osovine za uravnotežavanje rada motora, što osigurava glatki rad....

3. Usporedni test: Hyundai i30 vs. Škoda Rapid Spaceback
Usporedni test: Hyundai i30 vs. Škoda Rapid Spaceback Usporedni test: Hyundai i30 vs. Škoda Rapid Spaceback Škoda se prvi put upušta u boj u kompaktnom razredu. Turbo snaga Rapida 1.2 TSI

4. Vozili smo - Opel Mokka
Vozili smo - Opel Mokka Vozili smo - Opel Mokka Krajem godine očekuju se prvi primjerci na domaćem tržištu, a očekuje se početna cijena od 135.000 kuna Krajem godine očekuju se prvi primjerci na

5. Škoda Octavia RS - najbrža Octavia svih vremena
Škoda Octavia RS - najbrža Octavia svih vremena Škoda Octavia RS - najbrža Octavia svih vremena Birati se može između dvolitrenog benzinca od 220 ili dvolitrenog dizelskog motora od 184 KS Birati

Rezlutati pretrage (Vijesti) >

Testovi

6. Honda CR-V - Fina i uglađena
redni benzinski motor, postavljen sprijeda poprečno, radilica u pet ležajeva, bregasta osovina u glavi, četiri ventila po cilindru, obujam 1997 ccm, snaga 110 kW (150 KS) pri...

7. Mercedes SLS AMG - Potreba za krilima
motor vreba položen na aluminijske okvire tik ispred nogu putnika. Novi usis, razvod ventila, bregasta osovina i cijela lepeza novih crijeva sad podižu snagu V8 na 571 KS, bez potrebe da ju se...

8. VW Tiguan 2,0 TDI sport&style - Ima jednu manu
turbodizelski motor s intercoolerom, postavljen sprijeda poprečno, radilica u pet ležajeva, jedna bregasta osovina u glavi, dva ventila po cilindru, obujam 1968 ccm, snaga 103 kW (140 KS) pri 4200...

9. Renault 4 GTL - Katrica i danas žari i pali
svoju više nego uspješnu karijeru bio je vrlo jednostavno konstruirani redni četverocilindraš. Bregasta osovina u bloku, rasplinjač, nikakvih senzora, jednostavno paljenje i mali broj okretaja,...

10. VW polo GTI - Povratak strasti
VW polo GTI - Povratak strasti Onaj tko nosi inicijale GTI mora nešto i ponuditi. U slučaju VW pola to uključuje 180 KS i serijski DSG-mjenjač Tri štampana slova GTI u Volkswagenovu svijetu

Rezlutati pretrage (Testovi) >

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: meganeigeneration golfsdi renonastruju golf cross topelpsignum exeorst bugatti koliko ulja ide u motor croma sonata mazda mps koliko ulja ide u motor honda koliko ulja ide u motor honda koliko ulja u motor fiat ulys mercedes klasa discount nfl miami dolphins je omv zeleni antifriz tiffanyasomersettstaradanglerc lanciamusatest rezervoar za gorivo cijena che test rabljenog hyundai getz koliko ide ulja u getribu fiat mercedes vito mixto modelska godina ford focus tdci koliko ulja ide u motor mazda kalendar auto hrvoje gift prvi test:renault grand scen cruze compact getz focusfccmax australia.ugg honda crv odrzavanje gne renault vrsta ulja za motor audi thenorthfacevalhallasoftsh focus fusin test start-stop chevrolet malibu sklapanje tiffany elsa peretti bangles : renault laguna iii grandtour pumpa goriva piaggio cjenik dijelova za opel corsa anlaser testspnevmatika alfa vs opel citroen berlingo brizgaljkewopelgvectrara