Testovi

1. Mazda 2 - Manje je više
Mazda 2 - Manje je više Par vrata manje učinilo je mazdu 2 atraktivnijom, a uz još pokoji kilogram manje i s dizelskim motorom kao posljednjom opcijom u nizu - može biti i štedljivija Već s

2. Mazda CX-7 - Napokon potpuna
Mazda CX-7 - Napokon potpuna Dosad vezana uz snažni turbomotor 2,3 DISI, koji je još u ponudi, mazda CX-7 napokon stiže i s turbodizelom. Zanimljivija je nego ikada dosad Sve dok se prije

3. Mazda 3 - Nasmijani japanski golf
Mazda 3 - Nasmijani japanski golf Iako joj je koncepcija ostala ista, mazda 3 temeljito je i smisleno redizajnirana. Uz bolju izvedbu, opremu i motore, ideja sportivo japanskog golfa zanimljivija

4. Mazda6 2,2 CD129 Sport Combi - Superšestica
Mazda6 2,2 CD129 Sport Combi - Superšestica Redizajnirana Mazda6 utjelovljene je svih karavanskih osobina, a promjene su je učinile primjerenijom obitelji Uvijek smo voljeli voziti

5. Ford Focus RS Wolf Performance - WRC za svaki dan
Ford Focus RS Wolf Performance - WRC za svaki dan Nakon iskustava iz usporednih testova u kojima se Ford Focus RS pokazao brutalno snažnim i zabavnim, Wolfova je prerada pokazala posve novu

6. BMW 530d GT by AC Schnitzer - Dizelski susret snage i komfora
BMW 530d GT by AC Schnitzer - Dizelski susret snage i komfora Pomirba nepomirljivih koncepcija sve je prisutnija u svim automobilskim razredima, pa je danas sasvim logično da velike limuzine dobiju

7. Mazda 3 CD150 TX plus - Početak maraton testa
Mazda 3 CD150 TX plus - Početak maraton testa Maratonski test auto motor i sporta počeli smo s mazdom 3, i to limuzinom, a stvari su utoliko zanimljivije jer je opremljena i novim 2,2-litrenim

8. Mazda hydrogen - Plinovita budućnost
Mazda hydrogen - Plinovita budućnost <!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:Arial; panose-1:2 11 6 4 2 2 2 2 2

9. Mazda 6 2.2 CD 125, 163, 185 - Jedan za sve
Mazda 6 2.2 CD 125, 163, 185 - Jedan za sve Kako pametno odlučiti koju mazdu 6 kupiti ako se u užem izboru nađe model s novim 2,2-litrenim turbodizelom? Koju karoserijsku inačicu odabrati i na

10. Mazda RX-8 & Cosmo Sport 110S - Rotary klub
Mazda RX-8 & Cosmo Sport 110S - Rotary klub RX-8 i njegov pradjed Cosmo Sport članovi su posebnog kluba. Onog u kojem se duša motora okreće, umjesto da se kreće pravocrtno. Donosimo portret dvaju

11. Lamborghini Gallardo GT600 i Murcielago GT680 - Uhvati bika za...
Lamborghini Gallardo GT600 i Murcielago GT680 - Uhvati bika za... Kad vam netko kaže da Lamborghinije treba doraditi i kada ti isti dolaze iz Švicarske, tada su sva dodatna pitanja suvišna. Nije nam

12. Volvo S40 1,6 D drive - Ekologija je in
Volvo S40 1,6 D drive - Ekologija je in Voziti ekološki auto danas sve više postaje pitanje prestiža i stila. Volvo to dobro zna pa mu je obitelj modela DRIVe sve veća. Mi smo isprobali najmanju

13. Renault Laguna GT - Heureka
Renault Laguna GT - Heureka Laguna GT i njezin activ chasis sustav skretanja na sa sva četiri kotača prava je revolucija u dinamičkom ponašanju i osjećaju koji pruža u vožnji. Omogućava brži i

14. Mazda3 CD150 TX Plus - Ni trepnula nije
Mazda3 CD150 TX Plus - Ni trepnula nije Mazda i dalje proizvodi aute kojima se može vjerovati, a evo kako je završilo putovanje dugo 100.000 kilometara Mazdom3 CD150 TX Plus U nešto više od

15. Obaranje rekorda - Rekord ostvaren, električna Dacia prevalila 340 km
Obaranje rekorda - Rekord ostvaren, električna Dacia prevalila 340 km Na poziv Andreja Pečjaka, izuzetno uspješnog samograditelja električnih automobila, odlučili smo sudjelovati u njegovu

16. Mazda2 1.3i CE Pro - Poželjna kombinacija
Mazda2 1.3i CE Pro - Poželjna kombinacija 'Prvi' paket opreme koji sadrži i klima uređaj sasvim je dostatan, a sličnu konstataciju možemo izvesti i za benzinski motor od 75 konjskih snaga

17. BMW 130i, focus RS, megane R.S.250, mazda 3 MPS, leon cupra R i scirocco R - Čopor bijesnih pasa
BMW 130i, focus RS, megane R.S.250, mazda 3 MPS, leon cupra R i scirocco R - Čopor bijesnih pasa Koga nema bez njega se može, a pitanje je - kojem biste povjerili čuvanje časti? Bijesnom ili

18. Seatova godina promjena
Seatova godina promjena Nakon godina lošeg poslovanja i traženja identiteta u Seatu su odlučni promijeniti tijek sreće. Na pitanje kako odgovaraju - kompletno novom modelskom postavom

19. Brzinski test Nardo - 391 km/h!!!
Brzinski test Nardo - 391 km/h!!! Malac na stereoidima, vrhunski utrenirani ekstremni sportaš, neumorni trkač, tektonska buka - neodoljivi zov brzine zaslužan je za fascinantne kreacije. Okupili

20. Ford Mustang - Potkovan za Hrvatsku
Ford Mustang - Potkovan za Hrvatsku Napokon smo ga zauzdali! Bilo je i vrijeme da saznamo je li novi mustang GT poni ili divlji konj, i je li prevara ili pravi muški auto kao što izgleda

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: dacia solenzia koliko ide ulja u getribu rena dachia sandero gubitak snage goodyear m s expert dizel jaguaroxjd focusfccmax iceirace kneautomagazin obsidian uggs adirondack tall nilsson aircross camaro ww pasat maja nagradna igra suzuki hndascivic jaguaroxjd opeloastrargtc porschecayenne pretplaty westgate elysee goran puhovski opel insignija rabljena test rabljenog honda accorda= test volvo renault clio storia test opel vektra senzori nissan gt -r vw passat vs laguna most fiat multipla test buster test auto guam logan roomster aventador nova stranica type r nova stranica jetiforce golf ii toyota avalon upi head-up display astrahrabljeni test rabljenog nissan x trail opel astra opc nissanamicra opel corsa izlazaka