2011-01-30 , Autor: Marko Tomac, Slike: GEC
Bookmark and Share

Ovo je trenutak koji smo dugo čekali - Mazda CX-7 oduvijek nam se sviđa, ali je previsoka potrošnja ubijala radost. Isprobali smo prvi primjerak s plinskom instalacijom i usporedili ga s istim modelom koji vozi na benzin


 

Kako stvari stoje, pogotovo na našem tržištu, ugradnja plina nikad neće prestati biti zanimljiva. Još je puno automobila u kojima bismo rado uživali, ali im je potrošnja jednostavno previsoka. Vrhunski je primjer Mazda CX-7 sa 2,3-litrenim DISI turbomotorom s izravnim ubrizgavanjem snage 260 KS. Sjećamo se kad se taj model pojavio. Tad je u ponudu napokon stigao sportski SUV koji ne pokreće dizel, nego pravi sportski motor. Sportski je karakter napokon podrazumijevao i performanse, ali i potrošnju.

 


Prvi je test otkrio prosječnu potrošnju između 13 i 14 litara, ovisno o stilu vožnje, najnižu koja je teško padala ispod 10 i najvišu o kojoj je bilo bolje ne govoriti. Testirani CX-7 je lako potrošio 16 litara, 18, čak i više ako bismo ga vozili sportski. Ugradnja plina činila se najlogičnijim zadatkom, ali budući da je to bilo prije neke tri godine, adekvatnog plinskog sustava na našem tržištu nije bilo. Danas više nije tako, a kako funkcionira i ide rabljeni CX-7 2,3 DISI s novom plinskom instalacijom, doznali smo vozeći hrvatskim cestama.

 


Što očekivati? Isključivo besprijekoran rad jer ako bi plin narušio sportski karakter CX-7-ice, to više ne bi imalo smisla. To jednostavno ne bi bilo to! Sljedeći je potez bio neizbježan.

 


U društvo crnoj CX-7-ici sa slovenskim registarskim pločicama doveli smo model istog godišta, ali bez plinske instalacije. Dosta je bilo naklapanja kako su motori na plin sporiji, tromiji… Prilika se otvorila i morali smo provjeriti.

 


Prva provjera plinske mazde prolazi u najboljem redu. Instalacija je vrlo uredno smještena, a ako mislite da to nije važna stavka - varate se. Čak i sam priključak (otvor) za spoj na punionicu plina ima čep, što je inače rijetkost na plinskim instalacijama.

 





1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: testsmarta jaguar xj insignia adac ford test nissan quashqai kiadceedtcrdi purflux hotel opel corsa gsi djelovi kiadbeta kamperi dacija daster fiat novavkiavsportage mitsubishi colt raillati ugg classic tall, ugg classic tel. purflux cjenikrdijelovavzafvwipassativ dijelovi citroen saxo vts corsa vs polo jelena giulietta sportwagon mercedestcwt djecje auto sjedalice test acurasrsxltypees cjenikodijelovarzanvwotouran fordska koliko ide ulja u motor smart toyotaavensiswagon suzukiignis coachthandbagr-ealljchocolare ford s- max superb combi touareg adac test pouzdanosti suzuki problemsaklimomskodaoctavi nissanapathfinderatest poloagti opel diplomat pecjak naljepnice kolikouljaideumotorseate opel zafira dijelovi dijelovi testrzimskeegume novi caddy electric ev north face mens,northface mens insignia mazda mpv pritisak u gumama honda accord