2010-12-15 , Autor: Cvek
Bookmark and Share

Tijekom 12 mjeseci registrirano je svega 38.587 automobila, 6331 primjerak odnosno čak 14 posto manje u odnosu na 2009. godinu. Najprodavaniji model je Volkswagen Polo, a nakon njega stara generacija Opel Astre


 

Tržište osobnih automobila spalo je na vrlo niske grane. Teško je pronaći prodajne rezultate koji su na razini prošlogodišnjih. Prema podacima agencije Promocija plus tijekom 12 mjesci protekle godine ubilježeni je 38.587 registracija novih osobnih automobila. To je za 6331 vozila, odnosno čak 14 posto manje u odnosu na 2009. godinu. Sjetimo se da je ta godina u odnosu na 2008. bila slabija za čak 49,11 posto. Naime, tijekom 2009. godine bilo je 44.918 registracija, a godinu dana ranije 88.265 vozila. Tako ispada da je lanjski pad u odnosu na 2008. godinu čak 49.678 vozila odnosno preko 56 posto.


 Marka

 2010.

udio %

 2009.

 udio %

 Opel

4697

 12,17

4872

10,85

 Volkswagen

4249

 11,01

4440

9,88

 Renault

3328

 8,62

4007

8,92

 Chevrolet

3182

 8,25

2071

4,61

 Peugeot

2736

 7,09

3446

7,67

 Škoda

2314

 6,00

2895

6,45

 Hyundai

2220

 5,75

1892

4,21

 Ford

2150

 5,57

2532

5,64

 Citroen

1909

 4,92

2765

6,16

 Kia

1244

 3,22

1449

3,23

 ostali

 28.029

  72,64

  30.369

 67,61

 Ukupno

  38.578

 razlika -14,09

 44.918

 

 

Najprodavanija marka i dalje je Opel. To se ponajviše može zahvaliti i dalje vrlo dobroj prodaji stare generacije Astre koja se nudi pod nazivom Classic. Naime, od 4697 Opelovih registracija protekle godine njih 2241 odnosi se na Astru, a na novu generaciju otpada tek nekih 550 primjeraka. To odmah utječe i na sliku najprodavanijeg modela u Hrvatskoj. Kada se zbroje sve tri generacije Astre koje su se protekle godine prodavale ne domaćem tržištu Astra je sa 2241 registracijom najprodavaniji model. No, kada se ta brojka rasčlani po svakom pojedinom modelu tron preuzima Volkswagen Polo sa 1821 registracijom. Onda je tek druga Opel Astra Classic dok je na trećoj poziciji sa 1462 registracije opet Opel, i to Corsa. Rivalstvo VW-a i Opela prisutno je i na četvrtoj poziciji koja je sa 1304 registracije pripala Golfu.

 


Od 44 marke registrirane tijekom 2010. godine njih samo devet imalo je veću prodaju u odnosu na 2009. godinu. Najveći dobitnik svakako je Chevrolet koji je godinu završio na četvrtoj poziciji sa 3182 registracije, iza Renaulta sa 3328 vozila. Chevrolet je imao skok sa 2071 vozila tijekom 2009. godine odnosno povećanje za 1111 vozila ili preko 53 posto. Među prvih deset marki samo je još Hyundai imao rast i to sa 1892 na 2220 vozila.




1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: cjene the north face gore tex jacket chevroletjcruze ford s max usporedni test touran dsg nissan hi-cross dacia duster sexi. pritisak u gumama honda cr v mini cooper ford-c-max focuskaravan citroenrberling.. cjene tranzit and x=y danijel lazic xenon svjetla renault ecoflex plin auto osiguranje koliko ulja ide u mercedes s k rapid nissan motorno ulje litra opel signum roletna gepeka diesel zima grande opel signum roletna gepeka mini diesel hancook dunlopasport chevrolettlacetti modeli automobila na daljinsko octaviattestovidoctavia alfanromeoegiuliettaatest odrzavanje toyote aygo omicubusialancer koliko ulja ide u mercedes ate ugradnja plina u mazdu cijena audivs nissanonote trueaton motorno ulje za ford focus mitsubishigoutlander range rover evogue polo suv nosac za bicikle citroenxsaxo nopoznazo opelrcorsavzadnjikbranik bambo test auto guma tigar biokovo