2011-03-22 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Rossen Gargolov, MPH
Bookmark and Share

McLaren i Lamborghini drastično su snizili cijenu proizvodnje karbona. BMW ide još dalje i za 2013. najavljuje veliku seriju malog gradskog automobila čija će karoserija biti potpuno - od karbona




Autoindustrija je na početku primjene revolucionarnih novih materijala. Aluminij je prvi ukinuo dugogodišnji monopol čelika kao materijala nužnog za gradnju karoserija, a odnedavno je tu i plastika pojačana ugljičnim vlaknima (skraćenica CFK). Radi se o vrlo 'ozbiljnom igraču' koji bi u dogledno vrijeme mogao eliminirati sve metale iz karoserije.



Primjenu karbona ubrzali su Lamborghini i McLaren, a BMW ga želi učiniti kompatibilnim za masovnu produkciju. Bavarski proizvođač čak najavljuje da će 2013. lansirati mali automobil čija će karoserija potpuno od karbonskih vlakana.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: focusfccmax focus servis ford mondeo sw corolla verso hyundaiggenesis usporedbasgolf opel signum porschew fiat ulysse dijelovi marita fiatsmultipla focuscmax sopelssignum allround subaru legacy grijanoprednjestakloford ljetnje gume natali dizdar korak naprijed natrag dva seateibizaltdi motorno ulje za ford fieata polo test opelivektra opelvastraposvoji parkiranje honda accord type s tuning hrvatski kraljevi prera karolinaiperisic cijenadijelova.. onrboardtlatvala zadnji most kod auta opelstuningwshowikarlovac hankookdhaka toyotaocarola hondaecr-z koliko ide ulja u getribu merc skoda octavia scout svjetla fiat ulysse kaufland skoda oktavija rs jochen dimter sprice ventila testnovogtouarega cjenik dijelova za superb duga putovanja koliko ulja ide u motor mini termostat insight chevrolet spark koliko ulja ide u motor captur zracnifilter ...