Autokreso
Autokreso
2011-03-22 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Rossen Gargolov, MPH
Bookmark and Share

McLaren i Lamborghini drastično su snizili cijenu proizvodnje karbona. BMW ide još dalje i za 2013. najavljuje veliku seriju malog gradskog automobila čija će karoserija biti potpuno - od karbona




Autoindustrija je na početku primjene revolucionarnih novih materijala. Aluminij je prvi ukinuo dugogodišnji monopol čelika kao materijala nužnog za gradnju karoserija, a odnedavno je tu i plastika pojačana ugljičnim vlaknima (skraćenica CFK). Radi se o vrlo 'ozbiljnom igraču' koji bi u dogledno vrijeme mogao eliminirati sve metale iz karoserije.



Primjenu karbona ubrzali su Lamborghini i McLaren, a BMW ga želi učiniti kompatibilnim za masovnu produkciju. Bavarski proizvođač čak najavljuje da će 2013. lansirati mali automobil čija će karoserija potpuno od karbonskih vlakana.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: atestaberlingokxtr opelgvektra zimske gume honda crv opel insignija% opel insignija% opel insignija% opel insignija% coach outlet store new% vibracije ice nissannavara koje ulje ide u motor seat cijene servisa citroen calbra kompaktsuvmastertest kiascarnival honda acord kraljevi preradayou toub hr test landroverfreelandler citroen c zero novi kia sorento corsacoloredition renault twizy karl benz logan roomster logan roomster kontrola kvaliteta dizela montizerizaastru christianlouboutinaltanodo usporedba downsizing motora poluosovina na grand vitari lagunaucoupebgt renault dizne miniscountryman seat test logan roomster ford kuga testovi testohjundaizelantra atra vs megane land cruser koliko ulja ide u motor toyota suzuki eco tour osijek monovolumen dakarvtoyotajehi-lux priotisakugumikiacarnival land roveer evoque convertible ulje marcedes a streetlife chevrolet corveta koliko ulja ide u motor toyota