2011-03-22 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Rossen Gargolov, MPH
Bookmark and Share

McLaren i Lamborghini drastično su snizili cijenu proizvodnje karbona. BMW ide još dalje i za 2013. najavljuje veliku seriju malog gradskog automobila čija će karoserija biti potpuno - od karbona




Autoindustrija je na početku primjene revolucionarnih novih materijala. Aluminij je prvi ukinuo dugogodišnji monopol čelika kao materijala nužnog za gradnju karoserija, a odnedavno je tu i plastika pojačana ugljičnim vlaknima (skraćenica CFK). Radi se o vrlo 'ozbiljnom igraču' koji bi u dogledno vrijeme mogao eliminirati sve metale iz karoserije.



Primjenu karbona ubrzali su Lamborghini i McLaren, a BMW ga želi učiniti kompatibilnim za masovnu produkciju. Bavarski proizvođač čak najavljuje da će 2013. lansirati mali automobil čija će karoserija potpuno od karbonskih vlakana.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: fsb racing senzor pritisak u gumama insig nissan motorno ulje vvw touran golfspvi servisiranje thenorthfaceredpointgorete spredni test skoda fabia sdi cijena galerij vodic za kupnju test opel mokka automatik ante mrdulas nova meriva cliotce mitsubishi asx zimskeljetnegumerazlika pp testnovogtouarega octavia rs octavia mazda skyactiv dies najudobnija autoguma koliko ulja ide u motor golf christian.louboutinulouisksued cijenauservisatseataibiza opel suv koliko ulja ide u motor golf lada grante mini morris kvalitettbrisacasvetrobranskog test rabljenog elektricni romobil ,kji koliko ide ulja u motor fiat fordsgalaksi hondatfrv xantia dijelovi cjenik dijelova za opel vektru fiat doblo kompaktni dsm polosr renaultmeganecc koliko ulja ide u motor ford adacntestovi test rabljenog mercedes e klad pirelli pz nero rally moslavina lancia kappa kundai matrix fiatvpuntowmultijet odrzavanje toyote aygo