2011-03-22 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Rossen Gargolov, MPH
Bookmark and Share

McLaren i Lamborghini drastično su snizili cijenu proizvodnje karbona. BMW ide još dalje i za 2013. najavljuje veliku seriju malog gradskog automobila čija će karoserija biti potpuno - od karbona




Autoindustrija je na početku primjene revolucionarnih novih materijala. Aluminij je prvi ukinuo dugogodišnji monopol čelika kao materijala nužnog za gradnju karoserija, a odnedavno je tu i plastika pojačana ugljičnim vlaknima (skraćenica CFK). Radi se o vrlo 'ozbiljnom igraču' koji bi u dogledno vrijeme mogao eliminirati sve metale iz karoserije.



Primjenu karbona ubrzali su Lamborghini i McLaren, a BMW ga želi učiniti kompatibilnim za masovnu produkciju. Bavarski proizvođač čak najavljuje da će 2013. lansirati mali automobil čija će karoserija potpuno od karbonskih vlakana.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: automobili adac test pouzdanosti testshyundaiwelantra seat ibiza bocanegra type s honda civic turier mercedes s klasa opel corsa c djelovi koliko ulja ide u menjac audi test mini cooper rabljeni farovi za opet astru karavan test automobilskih guma signalizacija table test rabljenog nissan primera najudobnija vozila srednje kla hrvatskitairbag nissan micra motorno ulje koje testspminiwcooperrrabljeni daciaedaster adac duster cijene zadnji branik okretni moment kumho renonastruju citroenrnawstruju lexus is najmanji audi bailey button triplet-deep atl skoda oktavia koliko ulja ide u motor citro citroenjumpy fiatslineawblack alfaromeogulieta scirocor cijene servisa citroen saxo a-klasa mercedessls koliko ulja ide u motor golf honda civik brzinisopasni brzi i opasni tacuma mini moto maraton test vw golf v goal edition pritisakugumamafordka zimskeogumewc acfadaptermforedellasmartstep fiat strada subarububa