Autokreso
Autokreso
2011-03-22 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Rossen Gargolov, MPH
Bookmark and Share

McLaren i Lamborghini drastično su snizili cijenu proizvodnje karbona. BMW ide još dalje i za 2013. najavljuje veliku seriju malog gradskog automobila čija će karoserija biti potpuno - od karbona




Autoindustrija je na početku primjene revolucionarnih novih materijala. Aluminij je prvi ukinuo dugogodišnji monopol čelika kao materijala nužnog za gradnju karoserija, a odnedavno je tu i plastika pojačana ugljičnim vlaknima (skraćenica CFK). Radi se o vrlo 'ozbiljnom igraču' koji bi u dogledno vrijeme mogao eliminirati sve metale iz karoserije.



Primjenu karbona ubrzali su Lamborghini i McLaren, a BMW ga želi učiniti kompatibilnim za masovnu produkciju. Bavarski proizvođač čak najavljuje da će 2013. lansirati mali automobil čija će karoserija potpuno od karbonskih vlakana.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Advertisement
Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: lagunaatest corsaic lagunaatest kolikoje lagunaatest novi fiat scudo golf variant toyota corolla terra sport-utexbandwagonpsport rabljeni mitsubishi pajero usporedni.testsgolflvi blaupunkt focus servis osijek dean torti opel astra twin testaminitcooperrrabljeni daciaostepway pritisak u gumama ford fiesta vikend elektro prerade automobila meganehiii mitsubishitgalant hordesort testsauto.gumeemkleberydinaxer opel corsa opel corsa easytronic kazne gradskim c kategorija potrosnja goriva qashqai c kategorija spaceback ulja ide u motor captive tiffany continuous heart brace alfajgt testnbuster nagradna igra fiat koliko ulja ide u motor golf b-max fsi motori suzukibignis fiatnmareafweekend koje ulje ide u motor seat leo maraton testu kazne ford fiest pokoscivan ford conckt twingo dimenzije felgi limarija skoda octavia opel tuning show karlovac and