Autokreso
Autokreso
2011-03-22 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Rossen Gargolov, MPH
Bookmark and Share

McLaren i Lamborghini drastično su snizili cijenu proizvodnje karbona. BMW ide još dalje i za 2013. najavljuje veliku seriju malog gradskog automobila čija će karoserija biti potpuno - od karbona




Autoindustrija je na početku primjene revolucionarnih novih materijala. Aluminij je prvi ukinuo dugogodišnji monopol čelika kao materijala nužnog za gradnju karoserija, a odnedavno je tu i plastika pojačana ugljičnim vlaknima (skraćenica CFK). Radi se o vrlo 'ozbiljnom igraču' koji bi u dogledno vrijeme mogao eliminirati sve metale iz karoserije.



Primjenu karbona ubrzali su Lamborghini i McLaren, a BMW ga želi učiniti kompatibilnim za masovnu produkciju. Bavarski proizvođač čak najavljuje da će 2013. lansirati mali automobil čija će karoserija potpuno od karbonskih vlakana.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: octaviarrs twingo dimenzije felgi aveosedan mercedes cl oktanski vikendi u hrvatastr dak motorsport test imskih guma vozilismo eurodiesel bs federi mitsubishi lanc autilnaeakciji nasloni za ruku suzuki ignjis koliko ulja ide u motor hyunda reviews : ugg boots on sale, u ford focus - pneumatici pritis haldex porche cayman renault campus skoda suzuki ignis suzuki ignis dizel test mini test mercedes cls x type r dunlophdursporttmaxxlzrnxl audi ovjes benzinac ili diesel dunlop du sport maxx zr xl ople astra opel signum sports tourer active park assist activepark astra f autilnaeakciji autogume aveosedan bfgume chevroletcruze christian louboutin fire paten citroen xarapicaso cjenika cjenikdijelovazavwtourank crijevozahladnjak curlywigs:moonwigs.com,che daevu tico discountchristianlouboutinb opel astra h auti i komadi koliko ulja ide u motor fiat d