2011-03-22 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Rossen Gargolov, MPH
Bookmark and Share

McLaren i Lamborghini drastično su snizili cijenu proizvodnje karbona. BMW ide još dalje i za 2013. najavljuje veliku seriju malog gradskog automobila čija će karoserija biti potpuno - od karbona




Autoindustrija je na početku primjene revolucionarnih novih materijala. Aluminij je prvi ukinuo dugogodišnji monopol čelika kao materijala nužnog za gradnju karoserija, a odnedavno je tu i plastika pojačana ugljičnim vlaknima (skraćenica CFK). Radi se o vrlo 'ozbiljnom igraču' koji bi u dogledno vrijeme mogao eliminirati sve metale iz karoserije.



Primjenu karbona ubrzali su Lamborghini i McLaren, a BMW ga želi učiniti kompatibilnim za masovnu produkciju. Bavarski proizvođač čak najavljuje da će 2013. lansirati mali automobil čija će karoserija potpuno od karbonskih vlakana.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: ford focus garmini ford focus ford focus ford focus ugg classic short paisley, ugg auto gume adac test prvibrojmagazinaautomotor fordnkugaadisel evo magazin vw golf dizajneri koliko ide ulja u motor fiat vento,sharan,clio,espace,derbi ford mondeo tdci ford mondeo tdci ford mondeo tdci vento,sharan,clio,espace,derbi ford mondeo tdci caewiew cijene servisa chevrolet capti laguna grandtour cijene servisa chevrolet capti cijene servisa chevrolet capti cijene servisa chevrolet capti suv test renault megane grandtoure opel corsa bulicic renault megane grandtoure renault megane grandtoure renault megane grandtoure koliko godina izlazi magazin a farovi opel chevrolet cruze chevrolet cruze chevrolet cruze chevrolet cruze goodyearintc bmwgcoupe test auto guma kleber test auto guma kleber etg test auto guma kleber test auto gume test auto gume test auto gume previsepuljamuzmotoru se blindirani auto toyotavurbanjcrruiser e class golf alltrack