Autokreso
Autokreso
2011-03-22 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Rossen Gargolov, MPH
Bookmark and Share

McLaren i Lamborghini drastično su snizili cijenu proizvodnje karbona. BMW ide još dalje i za 2013. najavljuje veliku seriju malog gradskog automobila čija će karoserija biti potpuno - od karbona




Autoindustrija je na početku primjene revolucionarnih novih materijala. Aluminij je prvi ukinuo dugogodišnji monopol čelika kao materijala nužnog za gradnju karoserija, a odnedavno je tu i plastika pojačana ugljičnim vlaknima (skraćenica CFK). Radi se o vrlo 'ozbiljnom igraču' koji bi u dogledno vrijeme mogao eliminirati sve metale iz karoserije.



Primjenu karbona ubrzali su Lamborghini i McLaren, a BMW ga želi učiniti kompatibilnim za masovnu produkciju. Bavarski proizvođač čak najavljuje da će 2013. lansirati mali automobil čija će karoserija potpuno od karbonskih vlakana.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: djecjeosjedalice alfaromeogiulija vinjete vwopoloagoaluedition christianlouboutinapricotpe motorno ulje za opel insignija motori cayman cros koliko ulja u motor fiat punt ams vijesti mazda honda christian louboutin boots blac uljez nissan x mercedes benz sprinter renault clio toyota yaris dijelovi citroen saxo vts toyota yaris luna koliko ulja ide u motor touran cheap nhl jerseys,authentic nh test opel zafira hyundaiielantra obaveznotosiguranje jetavw normativautoservisa vw golf viii pritisak u gumama honda accord gps navigacija motorno ulje honda civic opeljvektra opel turbo test mercedes r renault megane rabljeni ford mustang sally mini cabrio laguna coupe gt test mini moris cooper hyundaielantra preraderhrvatskirkraljevilprer seatsibizawtdi kw automotive renault campus servisi natalisdizdar amortizeri urbancruz christianlouboutinjeanpaul test rabljenog toyota test guma pritisak guma ford focus koje ulja ide u motor seat golfiiv honda cr v