Autokreso
Autokreso
2011-03-22 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Rossen Gargolov, MPH
Bookmark and Share

McLaren i Lamborghini drastično su snizili cijenu proizvodnje karbona. BMW ide još dalje i za 2013. najavljuje veliku seriju malog gradskog automobila čija će karoserija biti potpuno - od karbona




Autoindustrija je na početku primjene revolucionarnih novih materijala. Aluminij je prvi ukinuo dugogodišnji monopol čelika kao materijala nužnog za gradnju karoserija, a odnedavno je tu i plastika pojačana ugljičnim vlaknima (skraćenica CFK). Radi se o vrlo 'ozbiljnom igraču' koji bi u dogledno vrijeme mogao eliminirati sve metale iz karoserije.



Primjenu karbona ubrzali su Lamborghini i McLaren, a BMW ga želi učiniti kompatibilnim za masovnu produkciju. Bavarski proizvođač čak najavljuje da će 2013. lansirati mali automobil čija će karoserija potpuno od karbonskih vlakana.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2

Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: rabljeni motrio guma louisvuittonclassicchinaru cherokee laredo koliko ulja ide u motor korado stari koliko ulja ide u motorford isplativost-dizela citroen.. sport kw ispravannispuh honda mazda golf rabitt hyundai navigacija koliko ide ulja u moor fiat st kombij nisan ford s max renault trafic opel kadett c koliko ulja ide u motor seat volkswagen design award winner promjena ulja u getribi fiat djevojka dana clioiii cordoba rasvjeta automobila totoya auris hsd zvuksmotora najava za novi broj sigurnosni zracni trokut troku recikliranje automobila nissan quaskai subaru legacy auti na struju ciroen kraljevi prerade audi ciroen opelrvektra hrvatska zbilja test mercedes r r vivaro cjenik dijelova za vw polo spas i potreba opelsinsignija% opelrinsignija% opelinsignija%.. opelinsignija% opeliinsignija% koliko ide ulja u motor smart% koliko ulja ide u motor nisan