Autokreso
Autokreso
2012-01-19 , Autor: Marko Tomac
Bookmark and Share

Ulazak u kupnju auta sa 100 tisuća kuna u džepu otvara brojne prilike. Možete kupiti Mazdu 6, VW Passat, a i Chevrolet Captivu ili neki novi auto poput Opela Corse i Kie cee'da. Evo što napraviti!




Iznos od 100 tisuća kuna banke će vam dati na kredit tako da im narednih pet godina vraćate oko 2000 kuna mjesečno. Ovisno o tome je li kredit nenamjenski ili autokredit, mjesečni anuitet će varirati desetak posto ili 200 kuna. Banci koja vas kreditira na koncu ćete uvijek vratiti oko 20 tisuća kuna više nego što ste posudili. E sad, kakav auto kupiti za tih 100 tisuća - novi ili rabljeni? Oboje može biti dobro, ali samo pod uvjetom da precizno usporedite konkretan novi i konkretan rabljeni auto jer situacija je potpuno drukčija od modela do modela. Ne kupujte novi auto ako niste vidjeli kakvi se rabljeni nude po njegovoj cijeni, a ni obratno.



Glavne polazišne i negativne točke su da, čim kupite novi auto, on gubi 30 do 35 posto cijene te da kupnja rabljenog nikad nije sigurna. Ali, ideja o kupnji rabljenog leži u činjenici da za iznos pada vrijednosti novog modela samo u prvoj godini lako možete popraviti i najveći kvar na rabljenom. Osim toga, neki rabljeni auti mogu očuvati vrijednost i nakon što ste ih vozili godinu dana, a to se s novim autom ni u teoriji ne može dogoditi. U brojkama to znači da novi model kupljen za 100 tisuća sljedeće godine vrijedi 65 do 75 tisuća kuna, a rabljeni 95 do 100 tisuća, ovisno po kojoj cijeni je kupljen. Naravno, na taj se način može razmišljati samo ako auto kupujete za keš.

Kupujete li rabljeni na kredit, priča je još kompliciranija. Jer, ako kupite model star tri godine, nakon isteka kredita vozit ćete auto star vjerojatno osam godina, a takav je bitno teže prodati. Ipak, postoje i polovnjaci koje vrijedi kupiti na kredit, no izbor je definitivno sužen. Sljedeća su pitanja koji novi ili rabljeni kupiti za 100 tisuća kuna? U kakvom stanju? Gdje ga kupiti i kad je kupnja novog modela ipak bolja?



1/3 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/3
2012-03-03 20:15:04

Sve je to izuzetno komplicirano i relativno. Sa nekim Vašim konstatacijama i "odoka" ocjenama se ne slažem jer su paušalne i upitne. Samo da spomenem Vašu napomenu o "kraljevskoj garanciji" KIE. Zaboravite! U tu tzv. garanciju ne ulazi praktično ništa što bi Vam moglo otići na automobilu, a kada nešto ode, onda nećete ostvariti ništa. Moj kum je imao Magentis 2.0 CRDI , kupljen nov i unutar 180 tkm dva kapitalna kvara. Pola godine čekanja na popravak bez zamjenskog auta i na kraju prodaja za sitniš. Katastrofa. Inače u pravu ste da ne može vrijediti auto sa 40 i 300 tkm slično. Nažalost, tržište izvožene automobile, posebno ako su plod njemačkog općenarodnog branda, tretira po abnormalnim cijenama bez prave osnove. Pritom neke konkurentske ali podcjenjene i neusporedivo manje istrošene automobile, stavlja pod rubriku - smeće. Bolesno tržište ima bolesna pravila i bolesne odnose. Stoga su ovakve preporuke sasvim upitne. Svatko sam mora tražiti svoju sreću. Ako je bolje educiran ima bolje šanse. U tom kontekstu, ovakav pokušaj edukacije sa Vaše strane je pozitivan.


Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: test mercedes r class audi vs mitsubishi lancer evolution astra h gtc skoda octavia amortizeri,nissan christian.louboutinibootstblac konopek lamela usporedni.testpalfaaromro gradovi neweraatlantabravesmlbcap dijelovi za seat megane nissan micra test usporedni test amarok mazda ditd mpv cijene servisa reno clio folija za felge citroen c cross mercedes a- klasa festival g klasa kvaliteta.gorivaepromjena pritisak u gumama renault seni scenic conquest retrovizori za skutere najkvalitetnije gorivo vitara christian louboutin arielle ta mazda sky jeeep renegade ljetne gume cijena furlan x type prvi broj golf rabit test auto guma ford fiesta van renault megane rs radno mjesto chevrolet.malibu rolls royce phantom paris motor show chrysler stratus corsazopc land rover range rover sport opoziv subaru alfa romeo gtt porsche croatia komande seat ibiza usporedni.testpalfaaromro