Kristijan

Spasimo bogate da spasimo sebe2009-09-14 17:42:19

Bookmark and Share

Uvođenje kriznih poreza i povećanje PDV-a dodatno će opteretiti prodaju automobila u Hrvatskoj, i novih i rabljenih. Bitka za svakog kupca traje već neko vrijeme, a popusti i trikovi postaju sve domišljatiji




Kaže se - siromašni, da bi spasili sebe, najprije moraju spasiti bogate! Tako vjerojatno misli i naša Vlada, jer upravo preko leđa siromašnih pokušava spasiti bogate, a prije svih - sebe samu. Pretpostaviti je da će uvođenje kriznih poreza i povećanje PDV-a, u kombinaciji sa sve težim odobravanjem bankovnih kredita, dodatno utjecati na pad prodaje automobila na našem tržištu. To su već odavno spoznali uvoznici i ovlašteni prodavači, ali i žilavi preprodavači automobila s raznoraznih sajmova i iz oglasnika.

Najnoviji je slučaj grčevite borbe za život u prodaji rabljenih automobila domišljatost nekih preprodavača, koji su odlučili iskoristiti čari selektirane pretrage oglasa na internetu. Njihov je prvi korak pretraga imena modela koji prodaju te utvrđivanje njegovog točnog naziva. Primjerice, punim imenom - opel astra classic 1,4i. Nakon toga prodavači formiraju cijenu koja je u pravilu 10 do 20 eura niža od najpovoljnije za taj automobil. Kupci koji su na internetu u potrazi za rabljenim automobilom obično biraju opciju „sortiranje po cijeni“, a upravo tada naši domišljati preprodavači dolaze na svoje. Najniža cijena je na vrhu, ostale klize prema dnu stranice. Stoga se cijena po nekoliko eura snižava nekoliko puta na dan, pa neki internetski oglasnici sliče burzi na kojoj cijene iz sata u sat - padaju.

No, u Hrvatskoj nikako da padne - cijena taksi usluga. Nakon naše teme iz prošlog broja u kojoj smo se osvrnuli na cijene u metropoli, reakcije su bile munjevite i oštre. Taksisti misle da im je tim člankom nanesena šteta ugledu i časti, da se javnost pokušava dovesti u zabludu na osnovi neosnovanih zaključaka koji su, usput rečeno, prema njihovim navodima - netočni i paušalni.

Brzina njihove reakcije te argumentacija kojom se služe daje nam za pravo izvesti još jedan zaključak - pogodili smo točno u meritum problema. Problematiku taksi usluga namjeravamo pratiti i dalje, a vas ćemo pravodobno informirati o svemu što će se na tom polju događati.

Pretpostaviti je da će, recimo, u Dubrovniku od 1. lipnja do 30. rujna taksistima posao cvjetati. Zašto? Pa zato što je cijena sata parkiranja u tamošnjoj prvoj zoni nadmašila čak i cijene taksi usluge - 30 kuna za jedan sat parkiranja previše je čak i za Pariz! Ili možda nije? Usporedbom cijena parkiranja u Hrvatskoj i nekim europskim metropolama bavit ćemo se u sljedećem broju auto motor i sporta, a dotad uživajte u onome što smo vam pripremili.

0 komentara
Ocjeni!

komentara

Ako želite napisati komentar, logirajte se Ovdje se možete registrirati.



Pročitano: 22403