Kristijan

Celebrity-faktor2010-03-16 09:46:32

Bookmark and Share

Na ženevskom salonu Hrvati nisu bili marginalci. U Zelenom paviljonu izlagali smo električni koncept, a osvojili smo i titulu najštedljivijeg vozača u Peugeotovom Eco Cupu. Nabasali smo i na Michaela Schumachera…


Autoindustrija se polako budi iz zimskoga sna. Ili to barem pokušava. Ovogodišnje izdanje Ženeve pokazalo je da dobrih ideja u budućnosti zasigurno neće nedostajati. I ne svodi se sve na koncepte i vizije. Predstavljeno je i nekoliko automobila koja će u ovoj godini biti jako zanimljiva hrvatskom puku, i cijenom i izgledom.

Sad već standardno sastavni „green“ paviljon sajma obilovao je futurističnim projektima, među kojima je prvi put bio i jedan koncept iz Hrvatske - električni automobil XD tvrtke Dok-Ing. Hrvati su poseban tretman imali i na Peugeotovu štandu, gdje ih je generalni direktor marke Jean-Marc Gales za pobjedu u Eco Cupu, tj. najštedljivijoj vožnji, nagradio uručivanjem ključeva 3008-ice. Dakle, za ovogodišnje izdanje Ženeve bez ustručavanja se može reći da je „hrvatsko“ kao nikad dosad.

Jedno od daljnjih zapažanja je da nije postojao štand na kojem niste uočili riječi „hibrid“ ili „elektro“, a i u ova recesijska vremena nije se štedjelo da bi se doveo pokoji celebrity.

Najosmišljeniji primjer celebrity-faktora osmislio je Mercedes. U vrijeme press-konferencije svoga najljućeg konkurenta BMW-a, koja se odvijala na susjednom štandu, sasvim je slučajno naišao, a tko drugi nego - Michael Schumacher. Silina fotoaparata, diktafona i kamera u djeliću sekunde samo se preselila nekoliko metara dalje. Schumacher je nekoliko minuta pozirao, odgovarao na pitanja televizijskih novinara, a onda - nestao. Baš kao što je nestala i press-konferencija u BMW-u.

No, Mercedes je na sajmu najavio dolazak još jednog velikog celebrityja - četvrte generacije C-klase. Dizajnom će se uvelike oslanjati na predstavljenu studiju F 800, prednja maska njeguje poseban stil prvoga SL-a, dok je ostatak siluete izveden u manirama kupea.

Međutim, ono što zasad pobuđuje najveću radoznalost svih nas je najava sustava „cam-touch pad“. Taj novoosmišljeni multimedijalni sustav trebao bi funkcionirati slično Appleovom i-Phoneu, s tim da je njegova prednost u tome što vozač ne mora skretati pogled s ceste te da na njegovu ekranu neće ostajati masne mrlje od prstiju.

C-klasa bi s nekim tehničkim rješenjima po svemu sudeći trebala otvoriti vrata u jedan potpuno novi automobilski svijet. Svijet koji ćemo detaljnije upoznati već 2011. godine.

0 komentara
Ocjeni!

komentara

Ako želite napisati komentar, logirajte se Ovdje se možete registrirati.



Pročitano: 22409