Autokreso
Autokreso
Mercedes-Benz C 300 CDI Kombi 4MATIC BlueEFFICIENCY (2011) Datum: 2011-08-02 00:53:17
Bookmark and Share

Mercedes

Tržišni podaci
Tip: -
Cijena: -
Masa i dimenzije
Dužina: 4606 mm
Širina: 1770 mm
Visina: 1459 mm
Međuosovinski razmak: 2760 mm
Obujam prtljažnika: 485-1500 liter
Masa/nosivost: 1795/530 kg
Motor i mjenjač
Motor: dizel V-koncepcija 6
Radni obujam klipa: 2987 cm3
Nominalne performanse: 230 KS @ 3800 rpm
Okretni moment: 540 Nm @ 1600-2400 rpm
Najviša brzina: 242 km/h
Mjenjač:
Performanse i potrošnja
Najviša brzina: 242 km/h
Ubrzanje od 0 do 100 km/h: 6,5 s
Prosječna potrošnja: 191 l/100km
Emisija CO2: 7,2 g/cm3

Mercedes-Benz C 300 CDI Kombi 4MATIC BlueEFFICIENCY (2011) Morate biti prijavljeni za ocjenjivanje! Prijava >


nema slike

Mercedes-Benz C 300 CDI Kombi 4MATIC BlueEFFICIENCY (2011)

Tržišni podaci

Vrsta: Mercedes

Motor

Motor: dizel V-koncepcija 6

Radni obujam klipa: 2987 cm3

Nominalne performanse: 230 KS @ 3800 rpm

Okretni moment: 540 Nm @ 1600-2400 rpm

Najviša brzina: 242 km/h

Ubrzanje od 0 do 100 km/h: 6,5 s

Prosječna potrošnja: 191 l/100km

Mercedes
Motor-Presse Online: Motorevija / Motor-Presse Hrvatska d.o.o.

Nedavno pretraživani izrazi: jeep compas ford c maks skoda superb nisan patrol test rabljenog renault scenic zagrebdeltarally raylly ugg classic short boots : zen north face men jacket,the nort test rabljenog nissan primera cijeneoservisakcitroen testzautorgumesbfgoodrich ljetne gume cijena furlan parfem ford fusion cijene i ponuda ljetnih guma f zastitne boje svjetski usporedba golf-fiat mitsubishi otlander dijelovi getribazaopelastru renault clio storia autosradio kapacitet dhsf testiautopgumaluniroyal onoboardjlatvala testovi rabljenih vozila peuge mitsubishi i-miev lagerfeld mercedestcat test passat cc brzi mazda maraton hondadhrv mil lampica alfamitoprogression pritisak u gumama fiat uno pumpa outlet daihatsu zamjena usisne grane astra h novi ili rabljeni za kia ceed sw autoikatalog mazdaumps popularne.limuzinenusporedba noviasorento toyotaolandcruiser gradskitautomobiliaklik saltas vs automatik